Порівняння специфіки та особливостей визначення поняття маркетингу та брендінгу у галузі туризму та готельного господарства

Авторы

  • Olena Uhodnikova Харьковский национальный университет городского хозяйства имени А. Н. Бекетова ул. М. Бажанова, 17, м. Харьков, Украина, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2218-0041
  • Anna Ziglo Харьковский национальный университет городского хозяйства имени А. Н. Бекетова ул. М. Бажанова, 17, м. Харьков, Украина, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5097-5285

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.107108

Ключевые слова:

туризм, готельно-ресторанна справа, маркетинг, брендінг, управління маркетинговою діяльністю, підприємство, конкуренція

Аннотация

Дослідження присвячене питанням розвитку маркетингової діяльності та брендінгу галузі туризму та готельного господарства, що є дуже актуальним в умовах підвищеної конкуренції, яка складається на ринку туристських послуг та послуг з гостинності. Проаналізовано специфіку поняття маркетинг та бреніинг з урахуванням особливостей галузі, визначено відмінності понять маркетингу та брендінгу

Биографии авторов

Olena Uhodnikova, Харьковский национальный университет городского хозяйства имени А. Н. Бекетова ул. М. Бажанова, 17, м. Харьков, Украина, 61002

Кандидат экономических наук, старший преподаватель

Кафедра туризма и гостиничного хозяйства 

Anna Ziglo, Харьковский национальный университет городского хозяйства имени А. Н. Бекетова ул. М. Бажанова, 17, м. Харьков, Украина, 61002

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра технологии строительного производства и строительных материалов

Библиографические ссылки

Berezin, I. S. (1999). Marketing i issledovaniya rynkov. Moscow: Russkaya Delovaya Literatura, 416.

Gruzinov, V. P. (2007). Skhema marketingovoy deyatel'nosti. Moscow: «Infra – M», 305.

Golubkov, E. P. (2003). Osnovy marketinga. Moscow: Izdatel'stvo «Finpress», 656.

Gerchikov, I. N. (1995). Menedzhment. Moscow: Banki i birzhi, YUNITI, 480.

Il'in, A. I. (2001). Planirovanie na predpriyatii. Minsk: Novoeznanie, 635.

Planirovanie kak funkciya menedzhmenta. Kompaniya «Pozitiv». Available at: http://www.diplomkurs.ru/menedzhment-teoriya-upravleniya-i-organizatsii/planirovanie-kak-funktsiya-menedzhmenta-referat.html

Lysytsia, N. M. (2002). Sotsialna pryvablyvist – osnova rozvytku spozhyvchoi povedinky u suchasnomu suspilstvi. Materialy mizhnarodnoi sotsiolohichnoi konferentsii. Kharkiv.

Pankruhin, A. P. (2006). Marketing territoriy. Sankt Peterburg: Piter, 416.

Dinni, K. (2013). Brending territoriy. Luchshie mirovye praktiki. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 336.

Kotler, F., Asplund, K., Reyn, I., Hayder, D. (2005). Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy. Sankt Peterburg: Stokgol'mskaya shkola ehkonomiki v Sankt-Peterburge, Piter, 382.

Опубликован

2017-07-31

Выпуск

Раздел

Экономические науки