Аналіз впливу коливань рідкого вантажу в напівпричіпній цистерні на показники руху колісного трактора

Autor

  • Andrii Kozhushko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-4725-5911
  • Oleksii Rebrov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1312-9992
  • Boris Kalchenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3827-1693
  • Anatoliy Mamontov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5586-2113

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.189352

Słowa kluczowe:

колісний трактор, напівпричіпна цистерна, рідкий вантаж, коливання, математична модель, двигун, паливна економічність

Abstrakt

Великий обсяг транспортної роботи колісного трактора припадає на перевезення рідких вантажів тракторними цистернами. Ці цистерни відрізняються від автомобільних та залізничних контейнерів-цистерн відсутністю внутрішніх перегородок, які б гасили коливання рідини. Постійна тенденція до збільшення таких вантажоперевезень зумовлює виникнення негативних факторів впливу на стан здоров’я водія та економічні показники трактора. При дослідженні впливу динамічного навантаження на паливну економічність використовувалась математична модель, яка здатна проводити імітаційне моделювання роботи двигуна на часткових навантаженнях та швидкісних режимах.

Biogramy autorów

Andrii Kozhushko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автомобіле- та тракторобудування

Oleksii Rebrov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автомобіле- та тракторобудування

Boris Kalchenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра автомобіле- та тракторобудування

Anatoliy Mamontov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Старший викладач

Кафедра автомобіле- та тракторобудування

Bibliografia

Giordano, D. M., Facchinetti, D., Pessina, D. (2015). Comfort efficiency of the front axle suspension in off-road operations of a medium-powered agricultural tractor. Contemporary Engineering Sciences, 8, 1311–1325. doi: http://doi.org/10.12988/ces.2015.56186

Paddan, G. S., Griffin, M. J. (2002). Evaluation of whole-body vibration in vehicles. Journal of Sound and Vibration, 253 (1), 195–213. doi: http://doi.org/10.1006/jsvi.2001.4256

Hostens, I., Deprez, K., Ramon, H. (2004). An improved design of air suspension for seats of mobile agricultural machines. Journal of Sound and Vibration, 276 (1-2), 141–156. doi: http://doi.org/10.1016/j.jsv.2003.07.018

Kozhushko, A., Riezva, K. (2019). Comparison a running smoothness of a wheeled tractor with a semitrailer tank or unit while driving on asphalt-concrete surface. Technology Transfer: Fundamental Principles and Innovative Technical Solutions. Talinn, 3, 39–41. doi: http://doi.org/10.21303/2585-6847.2019.001038

Kozhushko, A. P., Hryhoriev, O. L. (2018). Modeliuvannia poviazanykh kolyvan kolisnoho traktora ta tsysterny z ridynoiu na priamomu shliakhu zi skladnym reliefom. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI», 27 (1303), 34–61.

Kang, X., Rakheja, S., Stiharu, I. (2002). Cargo load shift and its influence on tank vehicle dynamics under braking and turning. International Journal of Heavy Vehicle Systems, 9 (3), 173–203. doi:10.1504/ijhvs.2002.001175

Ranganathan, R., Rakheja, S., Sankar, S. (1990). Influence of Liquid Load Shift on the Dynamic Response of Articulated Tank Vehicles. Vehicle System Dynamics, 19 (4), 177–200. doi: http://doi.org/10.1080/00423119008968941

Biglarbegian, M., Zu, J. W. (2006). Tractor–semitrailer model for vehicles carrying liquids. Vehicle System Dynamics, 44 (11), 871–885. doi: http://doi.org/10.1080/00423110600737072

DLG Test reports. Available at: https://www.dlg.org›query-for-test-reports Last accessed: 30.11.2019

Nebraska tractor test laboratory. Test reports. Available at: https://tractortestlab.unl.edu/testreports Last accessed: 30.11.2019

##submission.downloads##

Opublikowane

2019-12-28

Numer

Dział

Technical Sciences