Формування виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Auteurs-es

  • Олена Борисівна Горбенко Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кіровоград, Україна, 25000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51968

Mots-clés :

музично-виконавська компетентність, художньо-інтерпретаційний процес, художньо-інтерпретаційні вміння, технологія

Résumé

Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних праць, на основі яких уможливлює констатувати, що на сучасному етапі освітній компетентнісний підхід є одним із пріоритетних. Музично-виконавську компетентність визначено як ключову в структурі професійної компетентності. Виявлено основні компоненти музично-виконавської компетентності, зокрема: ціннісно-мотиваційний, когнітивно-знаннєвий, операційно-технологічний, самостійно-творчий. Внутрішнім системоутворювальним фактором музично-виконавської компетентності визначено художньо-інтерпретаційні вміння

Biographie de l'auteur-e

Олена Борисівна Горбенко, Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кіровоград, Україна, 25000

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Кафедра музично-теоретичних та інструментальних дисциплін 

Références

Masol, L. M. (2006). Total artistic education: Theory and Practice. Kyiv, 432.

Andreev, A. L. (2005). Kompetentnostnaya paradigm in education: Experience philosophical and methodological analysis. Pedagogy, 4, 19–27.

Bibik, H. M., Vashchenko, L. S., Lokshina, O. I. et. al; Ovcharuk, A. V. (Ed.) (2004). Competence approach in modern education: international experience and Ukrainian prospects (Library of Educational Policy). Kyiv: "KIS", 112.

Pometun, A. (2005). Competence approach – a key landmark of modern education. Mother School, 1, 65–69.

Stratan-Artyshkova, T. B. (2014). Creative and performing training of future teachers of music: Theory and Practice. Kirovohrad: KSPU V. Vynnychenko, 440.

Bacyn, E. A. (1985). Psychology artistic Creativity. Lychnostnie approach. Moscow: Knowledge, 64.

Hurenko, E. (1985). Yspolnytelskoe art: methodological problems. Novosibirsk. NGK, 86.

Publié-e

2015-10-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education