Розробка методики створення сайту міста з інтерактивною картою
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.185722Mots-clés :
web-ресурс, методика, сайт міста з інтерактивною картою, технологія, CMS Joomla!Résumé
В дослідженні проведено загальний аналіз специфіки формування веб-стратегії, що дозволяє окреслити коло основних аспектів розробки сайту з інтерактивною картою. Запропоновано методику розробки сайту з інтерактивною картою на основі використання CMS Joomla!, яка дозволяє здійснювати автоматизоване проектування вказаного веб-ресурсу. Розробка сайту міста здійснюється на основі технології ручного створення. Спроектовано технологію забезпечення безпеки сайту міста з інтерактивною картою, на основі якої можна здійснювати безпечну роботу з веб-ресурсом.
Références
Hrabovskyi, Y. (2015). Methods of Assessment and Diagnosis of the Quality of Knowledge in E-Learning. Journal of Communication and Computer, 12 (6), 286–296. doi: http://doi.org/10.17265/1548-7709/2015.06.002
Martins, P. V., Zacarias, M. (2017). A Web-based Tool for Business Process Improvement. International Journal of Web Portals, 9 (2), 68–84. doi: http://doi.org/10.4018/ijwp.2017070104
Brambilla, M., Fraternali, P. (2014). Large-scale Model-Driven Engineering of web user interaction: The WebML and WebRatio experience. Science of Computer Programming, 89, 71–87. doi: http://doi.org/10.1016/j.scico.2013.03.010
Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39.doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987
Hu, C., Zhao, Y., Guo, M. (2009). AHP and CA Based Evaluation of Website Information Service Quality: An Empirical Study on High-Tech Industry Information Center Web Portals. Journal of Service Science and Management, 2 (3), 168–180. doi: http://doi.org/10.4236/jssm.2009.23020
McShane, B. B., Chen, C., Anderson, E. T., Simester, D. I. (2016). Decision Stages and Asymmetries in Regular Retail Price Pass-Through. Marketing Science, 35 (4), 619–639. doi: http://doi.org/10.1287/mksc.2015.0947
Francioni, B., Musso, F., Cioppi, M. (2015). Decision-maker characteristics and international decisions for SMEs. Management Decision, 53 (10), 2226–2249. doi: http://doi.org/10.1108/md-03-2015-0094
Kock, A., Georg Gemünden, H. (2016). Antecedents to Decision-Making Quality and Agility in Innovation Portfolio Management. Journal of Product Innovation Management, 33 (6), 670–686. doi: http://doi.org/10.1111/jpim.12336
Hrabovskyi, Y. (2019). Analysis of the use of multimedia components in modern mobile learning technologies. ScienceRise, 4 (57), 46–57. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164597
Wang, S. (2000). Meta‐management of virtual organizations: toward information technology support. Internet Research, 10 (5), 451–459. doi: http://doi.org/10.1108/10662240010349462
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Ganna Makarenko 2019
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.