Розробка методики створення сайту міста з інтерактивною картою
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.185722Ключові слова:
web-ресурс, методика, сайт міста з інтерактивною картою, технологія, CMS Joomla!Анотація
В дослідженні проведено загальний аналіз специфіки формування веб-стратегії, що дозволяє окреслити коло основних аспектів розробки сайту з інтерактивною картою. Запропоновано методику розробки сайту з інтерактивною картою на основі використання CMS Joomla!, яка дозволяє здійснювати автоматизоване проектування вказаного веб-ресурсу. Розробка сайту міста здійснюється на основі технології ручного створення. Спроектовано технологію забезпечення безпеки сайту міста з інтерактивною картою, на основі якої можна здійснювати безпечну роботу з веб-ресурсом.
Посилання
Hrabovskyi, Y. (2015). Methods of Assessment and Diagnosis of the Quality of Knowledge in E-Learning. Journal of Communication and Computer, 12 (6), 286–296. doi: http://doi.org/10.17265/1548-7709/2015.06.002
Martins, P. V., Zacarias, M. (2017). A Web-based Tool for Business Process Improvement. International Journal of Web Portals, 9 (2), 68–84. doi: http://doi.org/10.4018/ijwp.2017070104
Brambilla, M., Fraternali, P. (2014). Large-scale Model-Driven Engineering of web user interaction: The WebML and WebRatio experience. Science of Computer Programming, 89, 71–87. doi: http://doi.org/10.1016/j.scico.2013.03.010
Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39.doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987
Hu, C., Zhao, Y., Guo, M. (2009). AHP and CA Based Evaluation of Website Information Service Quality: An Empirical Study on High-Tech Industry Information Center Web Portals. Journal of Service Science and Management, 2 (3), 168–180. doi: http://doi.org/10.4236/jssm.2009.23020
McShane, B. B., Chen, C., Anderson, E. T., Simester, D. I. (2016). Decision Stages and Asymmetries in Regular Retail Price Pass-Through. Marketing Science, 35 (4), 619–639. doi: http://doi.org/10.1287/mksc.2015.0947
Francioni, B., Musso, F., Cioppi, M. (2015). Decision-maker characteristics and international decisions for SMEs. Management Decision, 53 (10), 2226–2249. doi: http://doi.org/10.1108/md-03-2015-0094
Kock, A., Georg Gemünden, H. (2016). Antecedents to Decision-Making Quality and Agility in Innovation Portfolio Management. Journal of Product Innovation Management, 33 (6), 670–686. doi: http://doi.org/10.1111/jpim.12336
Hrabovskyi, Y. (2019). Analysis of the use of multimedia components in modern mobile learning technologies. ScienceRise, 4 (57), 46–57. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164597
Wang, S. (2000). Meta‐management of virtual organizations: toward information technology support. Internet Research, 10 (5), 451–459. doi: http://doi.org/10.1108/10662240010349462
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ganna Makarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.