Використання інноваційних технологій в процесі навчання студентів та організації змагань з різних видів спорту
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27821Mots-clés :
студенти, інновація, технології, змагання, спорт, навчання, інтерактивні, методика, комплекс, професіяRésumé
Ми представляємо певні інноваційні технології та інтерактивні методи, які можна використовувати в процесі навчання студентської молоді спеціальним фізичним вправам, а також при організації змагань з різних видів спорту. Створення спеціального методично-організаційного комплексу, за допомогою якого студенти підвищують свої професійні знання та вміння в організаційному моменті проведення будь-яких змагань.
Références
Bespalko, V. P. (1989). Slagaemyie pedagogicheskie tehnologii. Moskva, Pedagogika. 97.
Ermakov, S. S. (2004). Informatsionnyie aspektyi inzhenernoy psihologii v prilozhenii k resheniyu zadach vzaimodeystviya sportsmena s tehnicheskimi ustroystvami i inventarem. PedagogIka, psihologIya ta med.-bIol. probl. fIz. vihovannya i sportu, 19, 100–101.
Leschenko, M. P. (2003). Schastya ditini – edine schastya na zemli: do problemi pedagogIchnoyi maysternosti. Navch.-metod. posib. Kiyiv, ASMI, 1, 127.
Molyako, V. A. (2002). Strategii resheniya novyih zadach v protsesse tvorcheskoy deyatelnosti. Obdarovana ditina, 4, 33–43.
Nisimchuk, A. S. (2000). Suchasni pedagogichni tehnologiyi. Kiyiv, 368.
Samohin, V. F. (2006). Pedagogicheskie innovatsii v sisteme professionalnogo obrazovaniya: tseli i suschnost. Innovatsii v obrazovanii, 6, 4–9.
Danilenko, L. I. (2003). Upravlinnya protsesom zdiysnennya innovatsiynoyi diyalnosti v sistemi zagalnoyi serednoyi osviti. Pisiyadiplomna osvita v Ukrayini, 3, 70–74.
Kozina, Zh. L. (2009). Individualizatsiya podgotovki sportsmenov v igrovyih vidah sporta: Monografiya. Harkov, Tochka, 396.
Kozina, Zh. L. (2009). Zastosuvannya interaktivnih tehnologIy yak universalnoyi metodiki individualizatsiyi trenuvalnogo protsesu v sportivnih igrah. Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya, 1, 45–50.
Polonskiy, V. M. (2007). Innovatsii v obrazovanii (metodologicheskiy analiz). Innovatsii v obrazovanii, 2, 4–14.
Pometun, O. I. (2007). Entsiklopediya interaktivnogo navchannya. Kiev, 143.
Pometun, O. (2002). Interaktivni tehnologiyi navchannya: teoriya i praktika. Kiyiv, 136.
Hutorskoy, A. V. (2004). Praktikum po didaktike i sovremennyim metodam obucheniya. SPb., Piter, 541.
Sayt Internet “Multimedia tehnologii”. Available at: .http://www.vidod.edu.ru/kidsart/scientific/487
Gurevich, I. A. (1980). 1500 uprazhneniy dlya modelirovaniya krugovoy trenirovki. Minsk, Vyissh. shk, 256.
Korotkova, M. V. (2001). Provedenie igr i diskussiy na uroke istorii. Moskva, Vlados-Press, 172.
Voynar, Yu. O. (2001). Teoriya sporta – metodologiya prognozirovaniya. Minsk, Harvest, 320.
Volkov, L. V. (2002). Teoriya i metodika yunosheskogo sporta. Kiev, Olimpiyskaya lIteratura, 294.
Suhomlinskiy, V. A. (1972). Serdtse otdayu detyam. Kiyiv, Radyanska shkola, 157.
Terenteva, N. M. (2010). Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya. HarkIv, HDAFK, 172.
Shiyan, B. M. (2007). Teoriya i metodika fizichnogo vihovannya shkolyarIv. TernopIl, Bogdan, 1, 272.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Олена Миколаївна Школа, Олександр Іванович Грищенко, Людмила Кузьмівна Грищенко 2014
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.