Використання інноваційних технологій в процесі навчання студентів та організації змагань з різних видів спорту

Авторы

  • Олена Миколаївна Школа Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» Харьковского областного совета переул. Ш. Руставели, 7, г. Харьков, Украина, 61001, Ukraine
  • Олександр Іванович Грищенко Харьковский патентно-компьютерный колледж ул. Петровского, 18, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Людмила Кузьмівна Грищенко Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» Харьковского областного совета переул. Ш. Руставели, 7, г. Харьков, Украина, 61001, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27821

Ключевые слова:

студенти, інновація, технології, змагання, спорт, навчання, інтерактивні, методика, комплекс, професія

Аннотация

Ми представляємо певні інноваційні технології та інтерактивні методи, які можна використовувати в процесі навчання студентської молоді спеціальним фізичним вправам, а також при організації змагань з різних видів спорту. Створення спеціального методично-організаційного комплексу, за допомогою якого студенти підвищують свої професійні знання та вміння в організаційному моменті проведення будь-яких змагань.

Биографии авторов

Олена Миколаївна Школа, Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» Харьковского областного совета переул. Ш. Руставели, 7, г. Харьков, Украина, 61001

Заведующая кафедрой, кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра физического воспитания

Олександр Іванович Грищенко, Харьковский патентно-компьютерный колледж ул. Петровского, 18, г. Харьков, Украина, 61002

Руководитель физического воспитания

Кафедра физического воспитания

Людмила Кузьмівна Грищенко, Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» Харьковского областного совета переул. Ш. Руставели, 7, г. Харьков, Украина, 61001

Заместитель декана факультета физического воспитания

Кафедра физического воспитания

Библиографические ссылки

Bespalko, V. P. (1989). Slagaemyie pedagogicheskie tehnologii. Moskva, Pedagogika. 97.

Ermakov, S. S. (2004). Informatsionnyie aspektyi inzhenernoy psihologii v prilozhenii k resheniyu zadach vzaimodeystviya sportsmena s tehnicheskimi ustroystvami i inventarem. PedagogIka, psihologIya ta med.-bIol. probl. fIz. vihovannya i sportu, 19, 100–101.

Leschenko, M. P. (2003). Schastya ditini – edine schastya na zemli: do problemi pedagogIchnoyi maysternosti. Navch.-metod. posib. Kiyiv, ASMI, 1, 127.

Molyako, V. A. (2002). Strategii resheniya novyih zadach v protsesse tvorcheskoy deyatelnosti. Obdarovana ditina, 4, 33–43.

Nisimchuk, A. S. (2000). Suchasni pedagogichni tehnologiyi. Kiyiv, 368.

Samohin, V. F. (2006). Pedagogicheskie innovatsii v sisteme professionalnogo obrazovaniya: tseli i suschnost. Innovatsii v obrazovanii, 6, 4–9.

Danilenko, L. I. (2003). Upravlinnya protsesom zdiysnennya innovatsiynoyi diyalnosti v sistemi zagalnoyi serednoyi osviti. Pisiyadiplomna osvita v Ukrayini, 3, 70–74.

Kozina, Zh. L. (2009). Individualizatsiya podgotovki sportsmenov v igrovyih vidah sporta: Monografiya. Harkov, Tochka, 396.

Kozina, Zh. L. (2009). Zastosuvannya interaktivnih tehnologIy yak universalnoyi metodiki individualizatsiyi trenuvalnogo protsesu v sportivnih igrah. Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya, 1, 45–50.

Polonskiy, V. M. (2007). Innovatsii v obrazovanii (metodologicheskiy analiz). Innovatsii v obrazovanii, 2, 4–14.

Pometun, O. I. (2007). Entsiklopediya interaktivnogo navchannya. Kiev, 143.

Pometun, O. (2002). Interaktivni tehnologiyi navchannya: teoriya i praktika. Kiyiv, 136.

Hutorskoy, A. V. (2004). Praktikum po didaktike i sovremennyim metodam obucheniya. SPb., Piter, 541.

Sayt Internet “Multimedia tehnologii”. Available at: .http://www.vidod.edu.ru/kidsart/scientific/487

Gurevich, I. A. (1980). 1500 uprazhneniy dlya modelirovaniya krugovoy trenirovki. Minsk, Vyissh. shk, 256.

Korotkova, M. V. (2001). Provedenie igr i diskussiy na uroke istorii. Moskva, Vlados-Press, 172.

Voynar, Yu. O. (2001). Teoriya sporta – metodologiya prognozirovaniya. Minsk, Harvest, 320.

Volkov, L. V. (2002). Teoriya i metodika yunosheskogo sporta. Kiev, Olimpiyskaya lIteratura, 294.

Suhomlinskiy, V. A. (1972). Serdtse otdayu detyam. Kiyiv, Radyanska shkola, 157.

Terenteva, N. M. (2010). Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya. HarkIv, HDAFK, 172.

Shiyan, B. M. (2007). Teoriya i metodika fizichnogo vihovannya shkolyarIv. TernopIl, Bogdan, 1, 272.

Опубликован

2014-10-13

Выпуск

Раздел

Педагогические науки