Використання інноваційних технологій в процесі навчання студентів та організації змагань з різних видів спорту

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Школа Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради пров. Ш. Руставелі, 7, м. Харків, Україна, 61001, Україна
  • Олександр Іванович Грищенко Харківський патентно-комп’ютерний коледж вул. Петровського, 18, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Людмила Кузьмівна Грищенко Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради пров. Ш. Руставелі, 7, м. Харків, Україна, 61001, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27821

Ключові слова:

студенти, інновація, технології, змагання, спорт, навчання, інтерактивні, методика, комплекс, професія

Анотація

Ми представляємо певні інноваційні технології та інтерактивні методи, які можна використовувати в процесі навчання студентської молоді спеціальним фізичним вправам, а також при організації змагань з різних видів спорту. Створення спеціального методично-організаційного комплексу, за допомогою якого студенти підвищують свої професійні знання та вміння в організаційному моменті проведення будь-яких змагань.

Біографії авторів

Олена Миколаївна Школа, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради пров. Ш. Руставелі, 7, м. Харків, Україна, 61001

Завідувач кафедрою, кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра фізичного виховання

Олександр Іванович Грищенко, Харківський патентно-комп’ютерний коледж вул. Петровського, 18, м. Харків, Україна, 61002

Керівник фізичного виховання

Кафедра фізичного виховання

Людмила Кузьмівна Грищенко, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради пров. Ш. Руставелі, 7, м. Харків, Україна, 61001

Заступник декана факультета фізичного виховання

Кафедра фізичного виховання

Посилання

Bespalko, V. P. (1989). Slagaemyie pedagogicheskie tehnologii. Moskva, Pedagogika. 97.

Ermakov, S. S. (2004). Informatsionnyie aspektyi inzhenernoy psihologii v prilozhenii k resheniyu zadach vzaimodeystviya sportsmena s tehnicheskimi ustroystvami i inventarem. PedagogIka, psihologIya ta med.-bIol. probl. fIz. vihovannya i sportu, 19, 100–101.

Leschenko, M. P. (2003). Schastya ditini – edine schastya na zemli: do problemi pedagogIchnoyi maysternosti. Navch.-metod. posib. Kiyiv, ASMI, 1, 127.

Molyako, V. A. (2002). Strategii resheniya novyih zadach v protsesse tvorcheskoy deyatelnosti. Obdarovana ditina, 4, 33–43.

Nisimchuk, A. S. (2000). Suchasni pedagogichni tehnologiyi. Kiyiv, 368.

Samohin, V. F. (2006). Pedagogicheskie innovatsii v sisteme professionalnogo obrazovaniya: tseli i suschnost. Innovatsii v obrazovanii, 6, 4–9.

Danilenko, L. I. (2003). Upravlinnya protsesom zdiysnennya innovatsiynoyi diyalnosti v sistemi zagalnoyi serednoyi osviti. Pisiyadiplomna osvita v Ukrayini, 3, 70–74.

Kozina, Zh. L. (2009). Individualizatsiya podgotovki sportsmenov v igrovyih vidah sporta: Monografiya. Harkov, Tochka, 396.

Kozina, Zh. L. (2009). Zastosuvannya interaktivnih tehnologIy yak universalnoyi metodiki individualizatsiyi trenuvalnogo protsesu v sportivnih igrah. Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya, 1, 45–50.

Polonskiy, V. M. (2007). Innovatsii v obrazovanii (metodologicheskiy analiz). Innovatsii v obrazovanii, 2, 4–14.

Pometun, O. I. (2007). Entsiklopediya interaktivnogo navchannya. Kiev, 143.

Pometun, O. (2002). Interaktivni tehnologiyi navchannya: teoriya i praktika. Kiyiv, 136.

Hutorskoy, A. V. (2004). Praktikum po didaktike i sovremennyim metodam obucheniya. SPb., Piter, 541.

Sayt Internet “Multimedia tehnologii”. Available at: .http://www.vidod.edu.ru/kidsart/scientific/487

Gurevich, I. A. (1980). 1500 uprazhneniy dlya modelirovaniya krugovoy trenirovki. Minsk, Vyissh. shk, 256.

Korotkova, M. V. (2001). Provedenie igr i diskussiy na uroke istorii. Moskva, Vlados-Press, 172.

Voynar, Yu. O. (2001). Teoriya sporta – metodologiya prognozirovaniya. Minsk, Harvest, 320.

Volkov, L. V. (2002). Teoriya i metodika yunosheskogo sporta. Kiev, Olimpiyskaya lIteratura, 294.

Suhomlinskiy, V. A. (1972). Serdtse otdayu detyam. Kiyiv, Radyanska shkola, 157.

Terenteva, N. M. (2010). Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya. HarkIv, HDAFK, 172.

Shiyan, B. M. (2007). Teoriya i metodika fizichnogo vihovannya shkolyarIv. TernopIl, Bogdan, 1, 272.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-13

Номер

Розділ

Педагогічні науки