Використання інноваційних технологій в процесі навчання студентів та організації змагань з різних видів спорту
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27821Ключові слова:
студенти, інновація, технології, змагання, спорт, навчання, інтерактивні, методика, комплекс, професіяАнотація
Ми представляємо певні інноваційні технології та інтерактивні методи, які можна використовувати в процесі навчання студентської молоді спеціальним фізичним вправам, а також при організації змагань з різних видів спорту. Створення спеціального методично-організаційного комплексу, за допомогою якого студенти підвищують свої професійні знання та вміння в організаційному моменті проведення будь-яких змагань.
Посилання
Bespalko, V. P. (1989). Slagaemyie pedagogicheskie tehnologii. Moskva, Pedagogika. 97.
Ermakov, S. S. (2004). Informatsionnyie aspektyi inzhenernoy psihologii v prilozhenii k resheniyu zadach vzaimodeystviya sportsmena s tehnicheskimi ustroystvami i inventarem. PedagogIka, psihologIya ta med.-bIol. probl. fIz. vihovannya i sportu, 19, 100–101.
Leschenko, M. P. (2003). Schastya ditini – edine schastya na zemli: do problemi pedagogIchnoyi maysternosti. Navch.-metod. posib. Kiyiv, ASMI, 1, 127.
Molyako, V. A. (2002). Strategii resheniya novyih zadach v protsesse tvorcheskoy deyatelnosti. Obdarovana ditina, 4, 33–43.
Nisimchuk, A. S. (2000). Suchasni pedagogichni tehnologiyi. Kiyiv, 368.
Samohin, V. F. (2006). Pedagogicheskie innovatsii v sisteme professionalnogo obrazovaniya: tseli i suschnost. Innovatsii v obrazovanii, 6, 4–9.
Danilenko, L. I. (2003). Upravlinnya protsesom zdiysnennya innovatsiynoyi diyalnosti v sistemi zagalnoyi serednoyi osviti. Pisiyadiplomna osvita v Ukrayini, 3, 70–74.
Kozina, Zh. L. (2009). Individualizatsiya podgotovki sportsmenov v igrovyih vidah sporta: Monografiya. Harkov, Tochka, 396.
Kozina, Zh. L. (2009). Zastosuvannya interaktivnih tehnologIy yak universalnoyi metodiki individualizatsiyi trenuvalnogo protsesu v sportivnih igrah. Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya, 1, 45–50.
Polonskiy, V. M. (2007). Innovatsii v obrazovanii (metodologicheskiy analiz). Innovatsii v obrazovanii, 2, 4–14.
Pometun, O. I. (2007). Entsiklopediya interaktivnogo navchannya. Kiev, 143.
Pometun, O. (2002). Interaktivni tehnologiyi navchannya: teoriya i praktika. Kiyiv, 136.
Hutorskoy, A. V. (2004). Praktikum po didaktike i sovremennyim metodam obucheniya. SPb., Piter, 541.
Sayt Internet “Multimedia tehnologii”. Available at: .http://www.vidod.edu.ru/kidsart/scientific/487
Gurevich, I. A. (1980). 1500 uprazhneniy dlya modelirovaniya krugovoy trenirovki. Minsk, Vyissh. shk, 256.
Korotkova, M. V. (2001). Provedenie igr i diskussiy na uroke istorii. Moskva, Vlados-Press, 172.
Voynar, Yu. O. (2001). Teoriya sporta – metodologiya prognozirovaniya. Minsk, Harvest, 320.
Volkov, L. V. (2002). Teoriya i metodika yunosheskogo sporta. Kiev, Olimpiyskaya lIteratura, 294.
Suhomlinskiy, V. A. (1972). Serdtse otdayu detyam. Kiyiv, Radyanska shkola, 157.
Terenteva, N. M. (2010). Teoriya ta metodika fizichnogo vihovannya. HarkIv, HDAFK, 172.
Shiyan, B. M. (2007). Teoriya i metodika fizichnogo vihovannya shkolyarIv. TernopIl, Bogdan, 1, 272.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Миколаївна Школа, Олександр Іванович Грищенко, Людмила Кузьмівна Грищенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.