Диференційований підхід до підготовки майбутніх фахівців з валеологічної діяльності в дошкільних установах

Auteurs-es

  • Тарас Михайлович Семанишин Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76025, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5043-3208
  • Ганна Василівна Презлята Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76025, Ukraine
  • Сергій Любомирович Попель Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76025, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9019-3966

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28405

Mots-clés :

валеологічна діяльність, дошкільнята, інструктор з фізичного виховання, дошкільні заклади освіти

Résumé

Мета статті – обґрунтувати і розкрити характеристики всіх складових компонентів, включених в авторську теоретичну модель диференційованого підходу з підготовки майбутніх фахівців по фізичній культурі і валеологічному вихованню дошкільнят на основі методу моделювання. Визначено основні складові валеологічної освіти і методи моделювання валеологічної діяльності в дошкільних закладах освіти.

Bibliographies de l'auteur-e

Тарас Михайлович Семанишин, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76025

Аспірант

Кафедри теорії та методики фізичної культури і спорту

Ганна Василівна Презлята, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76025

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедри теорії та методики фізичної культури і спорту

Сергій Любомирович Попель, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76025

Доцент

Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

Références

1. Bahtіn. Yu. K. (2012) Faktory farmyrovanya zdorovia cheloveka I ikh znanya [Formation factors on human health and their meaning]. Molodoi uchenyi 397–400.

2. Bahtin, Yu. K., Sopko, G. I., Pazyrkina, M. V. (2012 ) Formirovanie kultury zdorovia – otvetstvennaia zadacha uchrezhdeny narodnogo obrazovanija [Building a culture of health - an important task of public education institutions] Molodoj uchjonyj, 445–447.

3. Biriukova, Yu. N. (2004). Formirovanie zdorovogo obraza zhizni u uchashhihsja obshheobrazovatelnoi shkoly na osnove zdorov’esberegayushchikh tehnologi [Promoting a healthy lifestyle among students of secondary schools on the basis of health-technology] Krasnodar, 155.

4. Bozhedomova, S. V. (2011). Formirovanie gotovnosti studentov k ispol’zovaniu zdorov’esberegaiushhikh tehnologii v professional’noi deiatel’nosti [Formation of readiness of students to use technology in health-professional activities] Tol’jatti, 265.

5. Brehman, I. I. (1996) Za vsenarodnoe dvizhenie [For a popular movement] «Zdorovyj Mir» Pedagogicheskie vesti, 3.

6. Bychkova, T. I. (2005). Organizaciia uchebno-vospitatel’nogo processa v obshheobrazovatel’noij shkole na osnove zdorov’esberegaiushhikh tehnologii [Organization of the educational process in a comprehensive school-based health-technology] Cheboksary, 173.

7. Vashhenko, A. M. (2006). Zdorov’esberegaiushchie tehnologii v obshheobrazovatel’nikh uchebnyh zavedeniiah [Health-technology in secondary schools] (Shkol’nyj mir), 20, 13–14.

8. Vilenskaia, T. E. (2007) Teorija i tehnologiшa zdorov’esberezheniшa v processe fizicheskogo vospitaniшa deteш mladshego shkol’nogo vozrasta [Theory and technology of health preservation in the physical education of children of primary school age] Krasnodar, 515.

9. Erohina, I. A. (2005) Zdorov’esberegaiushhie tehnologii v profilaktike narkozavisimosti podrostkov [Technologies will be in the prevention of adolescent drug] Tambov., 272.

10. Efimova, V. M. (2010). Zdorov’esberegaiushhie tehnologii v kontekste pedagogicheskih issledovanii [Technologies will be in the context of educational research] Pedagogika, psihologija i mediko-biologicheskie problemy fizicheskogo vospitanija i sporta, 1, 57–60.

11. Zaicev, G. K. (Ed.) (2003) Pedagogika zdorov’ia (Valeopedagogika) Osnovy sobriologii, valeologii, sotsialnoi pedagogiki i alkologii [Pedagogy of Health], 25–27.

12. Pazyrkina, M. V., Sopko, G. I. (2013). Znachenie formirovaniia zdorov’esberegaiushhih kompetencii pedagoga [Of the development of health-teacher competences] Shkola budushhego, 2, 138–142.

13. Pazyrkina, M. V., Sopko, G. I. (2013). Formirovanie zdorov’esberegaiushhei kompetentnosti budushhego pedagoga Bezopasnost zhiznedejatel’nosti [Formation of health-competence of future teachers] materialy mezhdunarodnoj konferencii Izd-vo JaGPU (Jaroslavl’), 135–139.

14. Sopko, G. I., Pazyrkina, M. V. (2013). Kul’tura zdorovia – vazhneishii komponent narodnogo obrazovaniia [Culture of health - an essential component of public education], 1 (29), 88–93.

15. Sopko, G. I., Pazyrkina, M. V. (2013). Osnovy formirovaniia kul’tury zdorovia v pedagogicheskom [Basics of building a culture of health in teacher education] psihologo-pedagogicheskie i mediko-biologicheskie aspekty. Jaroslavl’ Izd-vo JaGPU, 155–159.

16. Syromiatnikova, L. I. (2009) Formirovanie mediko-valeologicheskoi kompetentnosti budushhikh specialistov bezopasnosti zhiznedeiatelnosti v pedagogicheskom vuze [Formation of health valeologicheskoj competence of the future life safety specialists in pedagogical high school], 20.

17. Chudak, V. V. (2007). Sozdanie zdorov’esberegaiushhei obrazovatel’noi sredy dlja uchastnikov uchebno-vospitatel’nogo [Creating health-educational environment for the participants of the educational process] Osnovy zdorov’ja i fizicheskaja kul’tura, 9, 14–15.

Publié-e

2014-11-13

Numéro

Rubrique

Pedagogy