Мотиваційні механізми розвитку особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-освітньої парадигми
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37630Mots-clés :
самореалізація особистості, мотиваційна модель, процес індивідуалізації, особистісні інтереси, індивідуальні мотивиRésumé
В статті окреслюється філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, мотиваційні механізми розвитку особистості. Адже саме соціальні мотиви пов’язані з певними взаєминами між людьми в процесі навчання. Мотиви та її сфера формуються на основі особистісних інтересів, потреб, ідеалів та цінностей
Références
Bodalev, A. A. (1988). Psihologiya lichnosti. Moscow: Izd-vo MGU, 188.
Podlasiy, I. P. Pedagogika. Noviy kurs. Kniga 1. Zagalni osnovi. Protses navchannya. Available at: www.booksgid.com
Bratanich, B. V., Ilchenko, I. G. (2011). Samoaktualizatsiya osobistosti ta osvita. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 2, 13–20.
Vatkovska, M. G. (2011). Filosofsko-osvitni zasadi samorealizatsiyi osobistosti u suspilstvi stalogo rozvitku. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 1, 99–111.
Kremin, V. G. (2013). Pedagogichna sinergetika: ponyatiyno-kategoriyniy sintez. Teoriya i praktika upravlinnya sotsialnimi sistemami. Shchokvartalniy naukovo-praktichniy zhurnal, 3, 138.
Kushnikova, S. V. (2011). Gumanizatsiya osvitnih innovatsiynih protsesiv viperedzhayuchoyi osviti dlya stalogo rozvitku. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 2, 111–120.
Feyerbah, L. (1974). Istoriya filosofii. Sobranie proizvedeniy v 3-h tomah. Moscow: izd. Mysl, 486.
Serdyuk, L. Z. (2014). Diagnostika spryamovanosti motivatsiyi uchinnya studentiv u VNZ. Naukoviy visnik Mikolayivskogo derzhavnogo universitetu im.. V.Suhomlinskogo: zbirnik naukovih prats, 2.12, 163–168. Available at: www.Iib.iitta.gov.ua/Serdiuk-2014.
Maslou, A. (2007). Motivatsiya i lichnost. SPB: Piter, 352.
Maksimenko, S. D. (2013). Psihichni mehanizmi samorealizatsiyi osobistosti v media prostori. Pedagogika i psihologiya, 2, 14–17.
Semichenko, V. A., Zasluzhenyuk, V. S. (1998). Psihologiya ta pedagogika simeynogo spilkuvannya: Navchalniy posibnik dlya studentiv vishch. navch. zakladiv. Kiev: Veselka, 214.
Yaremchuk, S. V. Psihologiya navchannya i psihologichni umovi yogo optimizatsiyi v shkoli. Available at: www.soccgum.mdpu.org.ua/ir
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Іван Михайлович Безена 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.