Мотиваційні механізми розвитку особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-освітньої парадигми

Авторы

  • Іван Михайлович Безена Коммунальное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования» Днепропетровского областного совета ул. Свердлова 70, г. Днепропетровск, Украина, 49006, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37630

Ключевые слова:

самореалізація особистості, мотиваційна модель, процес індивідуалізації, особистісні інтереси, індивідуальні мотиви

Аннотация

В статті окреслюється філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, мотиваційні механізми  розвитку особистості. Адже саме соціальні мотиви пов’язані з певними взаєминами між людьми в процесі навчання. Мотиви та її сфера формуються на основі особистісних  інтересів, потреб, ідеалів та цінностей

Биография автора

Іван Михайлович Безена, Коммунальное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования» Днепропетровского областного совета ул. Свердлова 70, г. Днепропетровск, Украина, 49006

Старший преподаватель

Кафедра управления общеобразовательными учебными заведениями

Библиографические ссылки

Bodalev, A. A. (1988). Psihologiya lichnosti. Moscow: Izd-vo MGU, 188.

Podlasiy, I. P. Pedagogika. Noviy kurs. Kniga 1. Zagalni osnovi. Protses navchannya. Available at: www.booksgid.com

Bratanich, B. V., Ilchenko, I. G. (2011). Samoaktualizatsiya osobistosti ta osvita. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 2, 13–20.

Vatkovska, M. G. (2011). Filosofsko-osvitni zasadi samorealizatsiyi osobistosti u suspilstvi stalogo rozvitku. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 1, 99–111.

Kremin, V. G. (2013). Pedagogichna sinergetika: ponyatiyno-kategoriyniy sintez. Teoriya i praktika upravlinnya sotsialnimi sistemami. Shchokvartalniy naukovo-praktichniy zhurnal, 3, 138.

Kushnikova, S. V. (2011). Gumanizatsiya osvitnih innovatsiynih protsesiv viperedzhayuchoyi osviti dlya stalogo rozvitku. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 2, 111–120.

Feyerbah, L. (1974). Istoriya filosofii. Sobranie proizvedeniy v 3-h tomah. Moscow: izd. Mysl, 486.

Serdyuk, L. Z. (2014). Diagnostika spryamovanosti motivatsiyi uchinnya studentiv u VNZ. Naukoviy visnik Mikolayivskogo derzhavnogo universitetu im.. V.Suhomlinskogo: zbirnik naukovih prats, 2.12, 163–168. Available at: www.Iib.iitta.gov.ua/Serdiuk-2014.

Maslou, A. (2007). Motivatsiya i lichnost. SPB: Piter, 352.

Maksimenko, S. D. (2013). Psihichni mehanizmi samorealizatsiyi osobistosti v media prostori. Pedagogika i psihologiya, 2, 14–17.

Semichenko, V. A., Zasluzhenyuk, V. S. (1998). Psihologiya ta pedagogika simeynogo spilkuvannya: Navchalniy posibnik dlya studentiv vishch. navch. zakladiv. Kiev: Veselka, 214.

Yaremchuk, S. V. Psihologiya navchannya i psihologichni umovi yogo optimizatsiyi v shkoli. Available at: www.soccgum.mdpu.org.ua/ir

Опубликован

2015-02-17

Выпуск

Раздел

Философские науки