Мотиваційні механізми розвитку особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-освітньої парадигми
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37630Ключові слова:
самореалізація особистості, мотиваційна модель, процес індивідуалізації, особистісні інтереси, індивідуальні мотивиАнотація
В статті окреслюється філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, мотиваційні механізми розвитку особистості. Адже саме соціальні мотиви пов’язані з певними взаєминами між людьми в процесі навчання. Мотиви та її сфера формуються на основі особистісних інтересів, потреб, ідеалів та цінностей
Посилання
Bodalev, A. A. (1988). Psihologiya lichnosti. Moscow: Izd-vo MGU, 188.
Podlasiy, I. P. Pedagogika. Noviy kurs. Kniga 1. Zagalni osnovi. Protses navchannya. Available at: www.booksgid.com
Bratanich, B. V., Ilchenko, I. G. (2011). Samoaktualizatsiya osobistosti ta osvita. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 2, 13–20.
Vatkovska, M. G. (2011). Filosofsko-osvitni zasadi samorealizatsiyi osobistosti u suspilstvi stalogo rozvitku. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 1, 99–111.
Kremin, V. G. (2013). Pedagogichna sinergetika: ponyatiyno-kategoriyniy sintez. Teoriya i praktika upravlinnya sotsialnimi sistemami. Shchokvartalniy naukovo-praktichniy zhurnal, 3, 138.
Kushnikova, S. V. (2011). Gumanizatsiya osvitnih innovatsiynih protsesiv viperedzhayuchoyi osviti dlya stalogo rozvitku. Filosofski problemi osviti. Zbirnik naukovih prats, 2, 111–120.
Feyerbah, L. (1974). Istoriya filosofii. Sobranie proizvedeniy v 3-h tomah. Moscow: izd. Mysl, 486.
Serdyuk, L. Z. (2014). Diagnostika spryamovanosti motivatsiyi uchinnya studentiv u VNZ. Naukoviy visnik Mikolayivskogo derzhavnogo universitetu im.. V.Suhomlinskogo: zbirnik naukovih prats, 2.12, 163–168. Available at: www.Iib.iitta.gov.ua/Serdiuk-2014.
Maslou, A. (2007). Motivatsiya i lichnost. SPB: Piter, 352.
Maksimenko, S. D. (2013). Psihichni mehanizmi samorealizatsiyi osobistosti v media prostori. Pedagogika i psihologiya, 2, 14–17.
Semichenko, V. A., Zasluzhenyuk, V. S. (1998). Psihologiya ta pedagogika simeynogo spilkuvannya: Navchalniy posibnik dlya studentiv vishch. navch. zakladiv. Kiev: Veselka, 214.
Yaremchuk, S. V. Psihologiya navchannya i psihologichni umovi yogo optimizatsiyi v shkoli. Available at: www.soccgum.mdpu.org.ua/ir
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Іван Михайлович Безена
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.