Аналіз збутової політики підприємства та рекомендації щодо її удосконалення
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37949Mots-clés :
збут, система збуту, збутова діяльність, цільова орієнтація підприємства, збутова політика підприємстваRésumé
Проаналізовано способи вдосконалення збутової політики м’ясопереробного торговельного підприємства, а також надано рекомендації щодо її вдосконалення шляхом забезпечення цільової орієнтації торгівельних підприємств. Визначені проблеми формування конкурентних переваг торгівельних підприємств за рахунок розробки і реалізації стратегій в галузі збуту
Références
Vachevsky, M. V., Dolіshnіy, M. I., Scotney, S. G. (2010). Marketing dlya managera [Marketing manager]. Kyiv, Ukraine: Prosvita, 139.
Geiko, P., Jackson, P. (1995). Vchis analіzuvati rinok [Learn to analyze the market]. Lviv, Ukraine: Sabre-Svitlo, 270.
Podkuyko, N. D. (2010). Marketing: strategіya i practica [Marketing: Strategy and Practice]. Kyiv, 174.
Vinogradova, S. I. (2008). Organіzatsіya i tehnologіya torgіvlі [Organization and technology trade]. Vischa schola, 224.
Gerasymchuk, V. G. (2009). Marketing: teorіya i practica [Marketing: Theory and Practice]. Vischa schola, 327.
Garkavenko, S. S. (1996). Marketing [Marketing]. Libra, 267.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Андрій Миколайович Одарченко, Микола Семенович Одарченко 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.