Аналіз збутової політики підприємства та рекомендації щодо її удосконалення

Auteurs-es

  • Андрій Миколайович Одарченко Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Ukraine
  • Микола Семенович Одарченко Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37949

Mots-clés :

збут, система збуту, збутова діяльність, цільова орієнтація підприємства, збутова політика підприємства

Résumé

Проаналізовано способи вдосконалення збутової політики м’ясопереробного торговельного підприємства, а також надано рекомендації щодо її вдосконалення шляхом забезпечення цільової орієнтації торгівельних підприємств. Визначені проблеми формування конкурентних переваг торгівельних підприємств за рахунок розробки і реалізації стратегій в галузі збуту

Bibliographies de l'auteur-e

Андрій Миколайович Одарченко, Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

Кандидат технічних наук, доцент, доцент

Кафедра товарознавства, управління якістю та екологічна безпека

Микола Семенович Одарченко, Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

кандидат технічних наук, професор

Кафедра товарознавства, управління якістю та екологічної безпеки

Références

Vachevsky, M. V., Dolіshnіy, M. I., Scotney, S. G. (2010). Marketing dlya managera [Marketing manager]. Kyiv, Ukraine: Prosvita, 139.

Geiko, P., Jackson, P. (1995). Vchis analіzuvati rinok [Learn to analyze the market]. Lviv, Ukraine: Sabre-Svitlo, 270.

Podkuyko, N. D. (2010). Marketing: strategіya i practica [Marketing: Strategy and Practice]. Kyiv, 174.

Vinogradova, S. I. (2008). Organіzatsіya i tehnologіya torgіvlі [Organization and technology trade]. Vischa schola, 224.

Gerasymchuk, V. G. (2009). Marketing: teorіya i practica [Marketing: Theory and Practice]. Vischa schola, 327.

Garkavenko, S. S. (1996). Marketing [Marketing]. Libra, 267.

Publié-e

2015-02-23

Numéro

Rubrique

Economics