Аналіз збутової політики підприємства та рекомендації щодо її удосконалення

Автор(и)

  • Андрій Миколайович Одарченко Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна
  • Микола Семенович Одарченко Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37949

Ключові слова:

збут, система збуту, збутова діяльність, цільова орієнтація підприємства, збутова політика підприємства

Анотація

Проаналізовано способи вдосконалення збутової політики м’ясопереробного торговельного підприємства, а також надано рекомендації щодо її вдосконалення шляхом забезпечення цільової орієнтації торгівельних підприємств. Визначені проблеми формування конкурентних переваг торгівельних підприємств за рахунок розробки і реалізації стратегій в галузі збуту

Біографії авторів

Андрій Миколайович Одарченко, Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

Кандидат технічних наук, доцент, доцент

Кафедра товарознавства, управління якістю та екологічна безпека

Микола Семенович Одарченко, Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

кандидат технічних наук, професор

Кафедра товарознавства, управління якістю та екологічної безпеки

Посилання

Vachevsky, M. V., Dolіshnіy, M. I., Scotney, S. G. (2010). Marketing dlya managera [Marketing manager]. Kyiv, Ukraine: Prosvita, 139.

Geiko, P., Jackson, P. (1995). Vchis analіzuvati rinok [Learn to analyze the market]. Lviv, Ukraine: Sabre-Svitlo, 270.

Podkuyko, N. D. (2010). Marketing: strategіya i practica [Marketing: Strategy and Practice]. Kyiv, 174.

Vinogradova, S. I. (2008). Organіzatsіya i tehnologіya torgіvlі [Organization and technology trade]. Vischa schola, 224.

Gerasymchuk, V. G. (2009). Marketing: teorіya i practica [Marketing: Theory and Practice]. Vischa schola, 327.

Garkavenko, S. S. (1996). Marketing [Marketing]. Libra, 267.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-23

Номер

Розділ

Економічні науки