Аналіз збутової політики підприємства та рекомендації щодо її удосконалення
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37949Ключові слова:
збут, система збуту, збутова діяльність, цільова орієнтація підприємства, збутова політика підприємстваАнотація
Проаналізовано способи вдосконалення збутової політики м’ясопереробного торговельного підприємства, а також надано рекомендації щодо її вдосконалення шляхом забезпечення цільової орієнтації торгівельних підприємств. Визначені проблеми формування конкурентних переваг торгівельних підприємств за рахунок розробки і реалізації стратегій в галузі збуту
Посилання
Vachevsky, M. V., Dolіshnіy, M. I., Scotney, S. G. (2010). Marketing dlya managera [Marketing manager]. Kyiv, Ukraine: Prosvita, 139.
Geiko, P., Jackson, P. (1995). Vchis analіzuvati rinok [Learn to analyze the market]. Lviv, Ukraine: Sabre-Svitlo, 270.
Podkuyko, N. D. (2010). Marketing: strategіya i practica [Marketing: Strategy and Practice]. Kyiv, 174.
Vinogradova, S. I. (2008). Organіzatsіya i tehnologіya torgіvlі [Organization and technology trade]. Vischa schola, 224.
Gerasymchuk, V. G. (2009). Marketing: teorіya i practica [Marketing: Theory and Practice]. Vischa schola, 327.
Garkavenko, S. S. (1996). Marketing [Marketing]. Libra, 267.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Андрій Миколайович Одарченко, Микола Семенович Одарченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.