Аналіз збутової політики підприємства та рекомендації щодо її удосконалення

Авторы

  • Андрій Миколайович Одарченко Харьковский государственный университет питания и торговли ул. Клочковская, 333, г. Харьков, Украина, 61051, Ukraine
  • Микола Семенович Одарченко Харьковский государственный университет питания и торговли ул. Клочковская, 333, г. Харьков, Украина, 61051, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37949

Ключевые слова:

збут, система збуту, збутова діяльність, цільова орієнтація підприємства, збутова політика підприємства

Аннотация

Проаналізовано способи вдосконалення збутової політики м’ясопереробного торговельного підприємства, а також надано рекомендації щодо її вдосконалення шляхом забезпечення цільової орієнтації торгівельних підприємств. Визначені проблеми формування конкурентних переваг торгівельних підприємств за рахунок розробки і реалізації стратегій в галузі збуту

Биографии авторов

Андрій Миколайович Одарченко, Харьковский государственный университет питания и торговли ул. Клочковская, 333, г. Харьков, Украина, 61051

Кандидат технических наук, доцент, доцент

Кафедра товароведения, управления качеством и экологической безопасности

Микола Семенович Одарченко, Харьковский государственный университет питания и торговли ул. Клочковская, 333, г. Харьков, Украина, 61051

кандидат технических наук, профессор

Кафедра товароведения, управления качеством и экологической безопасности

Библиографические ссылки

Vachevsky, M. V., Dolіshnіy, M. I., Scotney, S. G. (2010). Marketing dlya managera [Marketing manager]. Kyiv, Ukraine: Prosvita, 139.

Geiko, P., Jackson, P. (1995). Vchis analіzuvati rinok [Learn to analyze the market]. Lviv, Ukraine: Sabre-Svitlo, 270.

Podkuyko, N. D. (2010). Marketing: strategіya i practica [Marketing: Strategy and Practice]. Kyiv, 174.

Vinogradova, S. I. (2008). Organіzatsіya i tehnologіya torgіvlі [Organization and technology trade]. Vischa schola, 224.

Gerasymchuk, V. G. (2009). Marketing: teorіya i practica [Marketing: Theory and Practice]. Vischa schola, 327.

Garkavenko, S. S. (1996). Marketing [Marketing]. Libra, 267.

Опубликован

2015-02-23

Выпуск

Раздел

Экономические науки