Генеза розвитку загальнолюдських цінностей особистості

Auteurs-es

  • Андрій Валерійович Осіпцов Маріупольський державний університет пр. Будівельників, 129а, м. Маріуполь, Україна, 87500, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39156

Mots-clés :

загальнолюдські цінності, класичний університет, виховний процес, професійна освіта, студентська молодь

Résumé

У статті розглядаються філософські, культурологічні, соціальні та особистісні закономірності ґенези загальнолюдських цінностей, феноменологія яких полягає у їх конструктогенній властивості, допомагають визначити процеси формування аксіологічно-структурованої особистості людини. Викладені актуальні питання дослідження, яке пов’язане з необхідністю систематизувати низки теоретичних передумов психологічного та педагогічного вивчення закономірностей формування загальнолюдських цінностей

Biographie de l'auteur-e

Андрій Валерійович Осіпцов, Маріупольський державний університет пр. Будівельників, 129а, м. Маріуполь, Україна, 87500

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра фізичного виховання, спорту та здоров’я людини

Références

Bekh, I. D. (2008). Upbringing of personality. Kiev, Ukraine: Lybid, 848.

Bibler, V. S. (1990). Morality. Culture. Modernity: Philosophical

Reflections on life problems. Moscow, USSR: Znanie, 64.

Dolzhenko, V. O. (2006). Upbringing of spiritual values in students in polycultural area. Luhansk, 192.

Suhomlinskij, V. A. (1965). Upbringing of an individual in the Soviet school. Kiev, USSR: Rad. shk., 205.

Shevchenko, H. P., Dzhaber, Kh. M. (2004). Aesthetic education in higher educational establishments in Ukraine nowadays. Luhansk, Ukraine: Vyd-vo SNU im. V. Dalia, 208.

Bezduhov, V. P., Zhirnova, T. V. (2008). Moral and value sphere of the student: diagnosis and formation. Moscow, Russia: Mosk. psihol.-soc. in-t, 202.

Hryhorenko, V. H. (2003). Professional and pedagogic motivation and technology of its formation. Odessa, Ukraine: Vyd-vo PDPU im. K. D. Ushynskoho, 147.

Maslou, A. (1999). Self-actualized people: a study of mental health. Saint Petersburg, Russia: Evrazija, 320.

Ovsianetska, L. P. (1998). Value orientations as a factor of vital activity in personal development. Collection of Scientific Works of the Vasyl Stefanyk Precarpathian National University: Philosophy, sociology, psychology. Ivano-Frankivsk, Ukraine: Plai, 2 (part 1), 66–70.

Zagvjazinskij, V. I. (Ed.) (2008). Pedagogical vocabulary. Moscow, Russia: Akademija, 352.

Anisimov, S. F. (1988). Spiritual values: production and consumption. Moscow, USSR: Mysl', 253.

Enikeev, M. I. (2006). Psychological encyclopedic dictionary. Moscow, Russia: TK Velbi, Prospekt, 560.

Bubnova, S. S. (1994). Diagnostic methods of structure of value orientations in personality. Methods of psychological diagnostics, 2, 144–157.

Lomov, B. F. (1984). Methodological and theoretical problems of psychology. Moscow, USSR: Nauka, 445.

Freiman, H. O. (1997). Forming the ideas about human values in teenagers through art. Skhidnoukr. un-t, Luhan. derzh. ped. in-t im. T. H. Shevchenka. Luhansk, 24.

Asmolov, A. G. (1979). About some prospective studies of semantic structures of the personality. Questions of psychology, 4, 34–46.

Publié-e

2015-03-22

Numéro

Rubrique

Pedagogy