Удосконалення фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів засобом самостійної роботи

Auteurs-es

  • Інна Анатоліївна Нагрибельна Херсонський державний університет 40 років Жовтня, 27, м. Херсон, Україна, 73002, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39174

Mots-clés :

самостійна робота, лінгводидактика, методика навчання української мови, професійна мобільність, креативність

Résumé

У статті проаналізовано проблему самостійної професійно-методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах реформування вищої освіти в Україні. Акцентовано увагу на ролі самостійної роботи як важливого засобу фахового зростання студентів. Представлено модель теми для самоопрацювання з курсу «Методика навчання української мови»

Biographie de l'auteur-e

Інна Анатоліївна Нагрибельна, Херсонський державний університет 40 років Жовтня, 27, м. Херсон, Україна, 73002

Кандидат педагогічних наук, доцент

Завідувач кафедрою філології. 

Références

Polozhennia pro orhanizatsiiu navchalnoho protsesu v kredytno-modulnii systemi pidhotovky fahivthiv [Conditions of organization of educational process in credit-module system of training specialists] (2004). Kiev: Osvita, № 8.

Pidkasistyi, P. I. (2005). Orhanizatsiia uchebno-poznavatelnoi deiatelnosti studentov [Organization of educational-cognitive activity of students]. Moscow: Pedahohycheskoie obshchestvo Rossii, 144.

Arkhanhelskyi, S. I. (1980). Uchebnyi protses v vysshei shkole yeho zakonomernyie osnovy i metody [Educational process at higher education and its regular fundamentals and methods]. Moscow: Vyssh. shkola, 368.

Bondar, V. V. (1996). Dydaktyka: efectyvni tekhnolohii navchannia studentiv [Didactic: effective technologies in education of students]. Kiev: Osvita, 156.

Moroz, V. D. (2003). Samostiina robota studentiv [Independent work of students]. Kharkiv: HMK, 63.

Vashulenko, M. S. (2010). Metodyka navchannia ukrayinsloyi movy v pochatkovii shkoli [Methods of teaching Ukrainian language at primary school]. Kiev: Litera LTD - K, 364.

Nahrybelna, I. A., Suheiko, L. H., Melnychuk, Yu. Yu.; Nahrybelna, I. A. (Ed.) (2014). Samostiina robota studentiv pid chas vyvchennia metodyk ukrayinskoyi ta rosiiskoyi mov [Independent work of students during studying methods of Ukrainian and Russian languages]. Kherson: “VKF STAR LTD”, 292.

Getsov, V. (1984). Rabota c knihoi: ratsionalnyie priiemy [Work with a book: rational approaches]. Moscow: Vyssh. shkola, 118.

Kucheruk, O. A. (2011). Systema metodiv navchannia ukrayinskoyi movy v osnovnii shkoli: teoriia i praktyka [The system of methods of teaching Ukrainian language at secondary school: theory and practice]. Zhytomyr: ZhSU named after I. Franko, 420.

Nahrybelna, I. A., Suheiko, L. H., Melnychuk, Yu. Yu.; Nahrybelna, I. A. (Ed.) (2012). Orhanizatsiia i zmist samostiinoyi roboty studentiv z filolohichnykh dystsyplin [Organization and content of students' independent work in pholological disciplines]. Kherson: HMD, 184.

Publié-e

2015-03-22

Numéro

Rubrique

Pedagogy