Удосконалення фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів засобом самостійної роботи

Авторы

  • Інна Анатоліївна Нагрибельна Херсонский государственный университет 40 лет Октября, 27, г. Херсон, Украина, 73002, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39174

Ключевые слова:

самостійна робота, лінгводидактика, методика навчання української мови, професійна мобільність, креативність

Аннотация

У статті проаналізовано проблему самостійної професійно-методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах реформування вищої освіти в Україні. Акцентовано увагу на ролі самостійної роботи як важливого засобу фахового зростання студентів. Представлено модель теми для самоопрацювання з курсу «Методика навчання української мови»

Биография автора

Інна Анатоліївна Нагрибельна, Херсонский государственный университет 40 лет Октября, 27, г. Херсон, Украина, 73002

Кандидат педагогических наук, доцент.

Заведующая кафедрой филологии. 

Библиографические ссылки

Polozhennia pro orhanizatsiiu navchalnoho protsesu v kredytno-modulnii systemi pidhotovky fahivthiv [Conditions of organization of educational process in credit-module system of training specialists] (2004). Kiev: Osvita, № 8.

Pidkasistyi, P. I. (2005). Orhanizatsiia uchebno-poznavatelnoi deiatelnosti studentov [Organization of educational-cognitive activity of students]. Moscow: Pedahohycheskoie obshchestvo Rossii, 144.

Arkhanhelskyi, S. I. (1980). Uchebnyi protses v vysshei shkole yeho zakonomernyie osnovy i metody [Educational process at higher education and its regular fundamentals and methods]. Moscow: Vyssh. shkola, 368.

Bondar, V. V. (1996). Dydaktyka: efectyvni tekhnolohii navchannia studentiv [Didactic: effective technologies in education of students]. Kiev: Osvita, 156.

Moroz, V. D. (2003). Samostiina robota studentiv [Independent work of students]. Kharkiv: HMK, 63.

Vashulenko, M. S. (2010). Metodyka navchannia ukrayinsloyi movy v pochatkovii shkoli [Methods of teaching Ukrainian language at primary school]. Kiev: Litera LTD - K, 364.

Nahrybelna, I. A., Suheiko, L. H., Melnychuk, Yu. Yu.; Nahrybelna, I. A. (Ed.) (2014). Samostiina robota studentiv pid chas vyvchennia metodyk ukrayinskoyi ta rosiiskoyi mov [Independent work of students during studying methods of Ukrainian and Russian languages]. Kherson: “VKF STAR LTD”, 292.

Getsov, V. (1984). Rabota c knihoi: ratsionalnyie priiemy [Work with a book: rational approaches]. Moscow: Vyssh. shkola, 118.

Kucheruk, O. A. (2011). Systema metodiv navchannia ukrayinskoyi movy v osnovnii shkoli: teoriia i praktyka [The system of methods of teaching Ukrainian language at secondary school: theory and practice]. Zhytomyr: ZhSU named after I. Franko, 420.

Nahrybelna, I. A., Suheiko, L. H., Melnychuk, Yu. Yu.; Nahrybelna, I. A. (Ed.) (2012). Orhanizatsiia i zmist samostiinoyi roboty studentiv z filolohichnykh dystsyplin [Organization and content of students' independent work in pholological disciplines]. Kherson: HMD, 184.

Опубликован

2015-03-22

Выпуск

Раздел

Педагогические науки