Удосконалення фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів засобом самостійної роботи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39174Ключові слова:
самостійна робота, лінгводидактика, методика навчання української мови, професійна мобільність, креативністьАнотація
У статті проаналізовано проблему самостійної професійно-методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах реформування вищої освіти в Україні. Акцентовано увагу на ролі самостійної роботи як важливого засобу фахового зростання студентів. Представлено модель теми для самоопрацювання з курсу «Методика навчання української мови»
Посилання
Polozhennia pro orhanizatsiiu navchalnoho protsesu v kredytno-modulnii systemi pidhotovky fahivthiv [Conditions of organization of educational process in credit-module system of training specialists] (2004). Kiev: Osvita, № 8.
Pidkasistyi, P. I. (2005). Orhanizatsiia uchebno-poznavatelnoi deiatelnosti studentov [Organization of educational-cognitive activity of students]. Moscow: Pedahohycheskoie obshchestvo Rossii, 144.
Arkhanhelskyi, S. I. (1980). Uchebnyi protses v vysshei shkole yeho zakonomernyie osnovy i metody [Educational process at higher education and its regular fundamentals and methods]. Moscow: Vyssh. shkola, 368.
Bondar, V. V. (1996). Dydaktyka: efectyvni tekhnolohii navchannia studentiv [Didactic: effective technologies in education of students]. Kiev: Osvita, 156.
Moroz, V. D. (2003). Samostiina robota studentiv [Independent work of students]. Kharkiv: HMK, 63.
Vashulenko, M. S. (2010). Metodyka navchannia ukrayinsloyi movy v pochatkovii shkoli [Methods of teaching Ukrainian language at primary school]. Kiev: Litera LTD - K, 364.
Nahrybelna, I. A., Suheiko, L. H., Melnychuk, Yu. Yu.; Nahrybelna, I. A. (Ed.) (2014). Samostiina robota studentiv pid chas vyvchennia metodyk ukrayinskoyi ta rosiiskoyi mov [Independent work of students during studying methods of Ukrainian and Russian languages]. Kherson: “VKF STAR LTD”, 292.
Getsov, V. (1984). Rabota c knihoi: ratsionalnyie priiemy [Work with a book: rational approaches]. Moscow: Vyssh. shkola, 118.
Kucheruk, O. A. (2011). Systema metodiv navchannia ukrayinskoyi movy v osnovnii shkoli: teoriia i praktyka [The system of methods of teaching Ukrainian language at secondary school: theory and practice]. Zhytomyr: ZhSU named after I. Franko, 420.
Nahrybelna, I. A., Suheiko, L. H., Melnychuk, Yu. Yu.; Nahrybelna, I. A. (Ed.) (2012). Orhanizatsiia i zmist samostiinoyi roboty studentiv z filolohichnykh dystsyplin [Organization and content of students' independent work in pholological disciplines]. Kherson: HMD, 184.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інна Анатоліївна Нагрибельна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.