Ефективність високих технологій в умовах конкурентної економіки

Auteurs-es

  • Наталія Вячеславівна Захарченко Одеський національний університет імені І.І. Мечникова вул. Дворянська, 2, Одеса, Україна, 65000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42891

Mots-clés :

підприємство, високі технології, ринкова економіка, інновація, конкуренція, вибір, ефективність, попит, товар, стратегія

Résumé

У статті обгрунтовано, що робота з інноваціями та їх впровадження є досить ризикованими заходами. Насамперед важливо чітко розрізняти кінцеву ефективність проекту і витрати підприємства до того часу, коли проект почне давати віддачу. У відповідності зі своєю специфікою малим високотехнологічним підприємствам доводиться проявляти свою гнучкість та здібність до швидкої переорієнтації.

Biographie de l'auteur-e

Наталія Вячеславівна Захарченко, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова вул. Дворянська, 2, Одеса, Україна, 65000

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра економіки та моделювання ринкових відносин 

Références

Burkinskiy, B. V., Zaharchenko, V. I. (2009). Formirovanie konkurentosposobnosti v kontekste regionalnogo razvitiya [Formation of competitiveness in the context of regional development]. Odessa: IPREEI NANU, 334.

Druker, P. F. (2007). Biznes i innovatsii [Business and innovation]. Moscow: Vilyams, 432.

Zaharchenko, V.I. (2000). Konkurentosposobnost natsionalnyy ekonomiki [The competitiveness of the national economy]. Mashinostroitel, 3, 31–32.

Zaharchenko, V. I. (2000). Sbyt stankov v SNG i otsenka ih konkurentosposobnosti [Sales of machines in the CIS and to assess their competitiveness]. Marketing v Rossii i za rubezhom, 1, 78–81.

Kruglov, M. P. (1988). Strategicheskoe upravlenie kompaniey [Strategic management of the company]. Moscow: Russian business literature, 322.

Marshal, A. (1983). Printsipy politecheskoy ekonomii [Principles of Political Economy]. Moscow: Progress, 289.

Morozov, Y. P. (1997). Innovatsionnyy menedzhment [Innovation management]. Novgorod: Izd-vo NNGU, 345.

Petrovich, Y. M., Kriveshko, O. V., Stupak, I. O. (2012). Strategicheskoe upravlenie konkurentosposobnostyu promyshlennogo predpriyatiya [Strategic management of industrial competitiveness]. Lvov: Lvovskaya politehnika, 228.

Porter, M. E. (1998). Strategiya konkurentsii [Competitive strategy]. Kiev: Osnovy, 390.

Homutskiy, D. Y. (2008). Upravlenie innovatsiyami v kompanii [Innovation management in the company]. Moscow: Salon-Press, 166.

Sharko, M. V. (2014). Formirovanie innovatsionnogo potentsiala predpriyatiy [Formation of innovative potential of the enterprise]. Herson: Grin D. S., 288.

Publié-e

2015-05-27

Numéro

Rubrique

Economics