Ефективність високих технологій в умовах конкурентної економіки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42891Ключові слова:
підприємство, високі технології, ринкова економіка, інновація, конкуренція, вибір, ефективність, попит, товар, стратегіяАнотація
У статті обгрунтовано, що робота з інноваціями та їх впровадження є досить ризикованими заходами. Насамперед важливо чітко розрізняти кінцеву ефективність проекту і витрати підприємства до того часу, коли проект почне давати віддачу. У відповідності зі своєю специфікою малим високотехнологічним підприємствам доводиться проявляти свою гнучкість та здібність до швидкої переорієнтації.
Посилання
Burkinskiy, B. V., Zaharchenko, V. I. (2009). Formirovanie konkurentosposobnosti v kontekste regionalnogo razvitiya [Formation of competitiveness in the context of regional development]. Odessa: IPREEI NANU, 334.
Druker, P. F. (2007). Biznes i innovatsii [Business and innovation]. Moscow: Vilyams, 432.
Zaharchenko, V.I. (2000). Konkurentosposobnost natsionalnyy ekonomiki [The competitiveness of the national economy]. Mashinostroitel, 3, 31–32.
Zaharchenko, V. I. (2000). Sbyt stankov v SNG i otsenka ih konkurentosposobnosti [Sales of machines in the CIS and to assess their competitiveness]. Marketing v Rossii i za rubezhom, 1, 78–81.
Kruglov, M. P. (1988). Strategicheskoe upravlenie kompaniey [Strategic management of the company]. Moscow: Russian business literature, 322.
Marshal, A. (1983). Printsipy politecheskoy ekonomii [Principles of Political Economy]. Moscow: Progress, 289.
Morozov, Y. P. (1997). Innovatsionnyy menedzhment [Innovation management]. Novgorod: Izd-vo NNGU, 345.
Petrovich, Y. M., Kriveshko, O. V., Stupak, I. O. (2012). Strategicheskoe upravlenie konkurentosposobnostyu promyshlennogo predpriyatiya [Strategic management of industrial competitiveness]. Lvov: Lvovskaya politehnika, 228.
Porter, M. E. (1998). Strategiya konkurentsii [Competitive strategy]. Kiev: Osnovy, 390.
Homutskiy, D. Y. (2008). Upravlenie innovatsiyami v kompanii [Innovation management in the company]. Moscow: Salon-Press, 166.
Sharko, M. V. (2014). Formirovanie innovatsionnogo potentsiala predpriyatiy [Formation of innovative potential of the enterprise]. Herson: Grin D. S., 288.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталія Вячеславівна Захарченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.