Командний менеджмент як умова реалізації компетентнісного управління підготовкою майбутніх фахівців

Auteurs-es

  • Ірина Іванівна Драч Інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.43101

Mots-clés :

професійна підготовка, компетентнісно орієнтоване управління, принципи педагогічного управління, взаємодоповнювальна команда

Résumé

У статті охарактеризовано специфічні риси, що визначають самостійний статус компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх фахівців у системі управлінської освітньої діяльності. Обґрунтовано використання принципу командності при реалізації нової парадигми управління. Охарактеризовано переваги використання матричної організаційної структури

Biographie de l'auteur-e

Ірина Іванівна Драч, Інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Доктор педагогічних наук, доцент

Заступник директора

Références

Bondar, V. (1986). Povishenie efektivnosti podgotovki direktora shkoli k upravleniy procesom obucheniya, 343.

Galus, О. (2008). Pedagogichne upravlenie adaptacieiu maibutnih uchiteliv u systemi stupenevoi osvitu, 407.

Elnikova, G. (2005). Naukovi osnovu rozvitky upravlinnya zagalnoiy seredniyu osvitoiy v regioni, 446.

Кremen, V., Pazynich, S. M., Ponomar'ov, O. S. (2007). Filosofiya upravlinnya. Kiev: Znannja Ukrai'ny 360.

Маslov, V. (2007). Naukovi osnovu ta funkcii procesu upravlinnya zagalnoosvitnimu navchalnumu zacladamu, 150.

Оlyunuk, V. (2003). Naukovi osnovu upravlinnya pidvushennyam kvalifikacii pedagogichnuch pracivnukiv proftexosvitu, 594.

Chernushova, E. (2013). Teoriya I practuka formuvannya kadrovogo potencialu navchalnuh zacladiv pisluaduplomnoi pedagogichnoi osvitu, 417.

Drach, I. (2013). Teoretuchni i metoducni zasadu upravlinnya formuvannya profesiynoi kompetentnosti magistrantiv pelagogiku vushoi shkolu, 485.

Drach, I. (2012). Methodology for managing a professional competence formation of future teachers in higher education, 138–140.

Frolov, S. Sociologiya organizaciy. Available at: http: society.polbu.ru/frolov_esociology/ch21_ii.html

Publié-e

2015-06-24

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education