Командний менеджмент як умова реалізації компетентнісного управління підготовкою майбутніх фахівців
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.43101Ключові слова:
професійна підготовка, компетентнісно орієнтоване управління, принципи педагогічного управління, взаємодоповнювальна командаАнотація
У статті охарактеризовано специфічні риси, що визначають самостійний статус компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх фахівців у системі управлінської освітньої діяльності. Обґрунтовано використання принципу командності при реалізації нової парадигми управління. Охарактеризовано переваги використання матричної організаційної структури
Посилання
Bondar, V. (1986). Povishenie efektivnosti podgotovki direktora shkoli k upravleniy procesom obucheniya, 343.
Galus, О. (2008). Pedagogichne upravlenie adaptacieiu maibutnih uchiteliv u systemi stupenevoi osvitu, 407.
Elnikova, G. (2005). Naukovi osnovu rozvitky upravlinnya zagalnoiy seredniyu osvitoiy v regioni, 446.
Кremen, V., Pazynich, S. M., Ponomar'ov, O. S. (2007). Filosofiya upravlinnya. Kiev: Znannja Ukrai'ny 360.
Маslov, V. (2007). Naukovi osnovu ta funkcii procesu upravlinnya zagalnoosvitnimu navchalnumu zacladamu, 150.
Оlyunuk, V. (2003). Naukovi osnovu upravlinnya pidvushennyam kvalifikacii pedagogichnuch pracivnukiv proftexosvitu, 594.
Chernushova, E. (2013). Teoriya I practuka formuvannya kadrovogo potencialu navchalnuh zacladiv pisluaduplomnoi pedagogichnoi osvitu, 417.
Drach, I. (2013). Teoretuchni i metoducni zasadu upravlinnya formuvannya profesiynoi kompetentnosti magistrantiv pelagogiku vushoi shkolu, 485.
Drach, I. (2012). Methodology for managing a professional competence formation of future teachers in higher education, 138–140.
Frolov, S. Sociologiya organizaciy. Available at: http: society.polbu.ru/frolov_esociology/ch21_ii.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Іванівна Драч
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.