Визначення закономірностей утворення черг перед перехрестями

Auteurs-es

  • Ярослав Володимирович Санько Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3270-1122
  • Юлія Юріївна Музалевська Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine
  • Ярослав Олегович Лепетюк Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44354

Mots-clés :

затримки, черга, регульоване перехрестя, інтенсивність руху, світлофорна сигналізація, цикл регулювання

Résumé

Проведено аналіз причинно-наслідкових факторів утворення черг перед перехрестями. Результатом досліджень є запропонована математична модель визначення довжини черги перед перехрестям, яка залежить від інтенсивності руху транспортних засобів на підходах до перехресть, кількості смуг руху, часу горіння червоного сигналу світлофора та співвідношення часу горіння зеленого сигналу до часу циклу

Bibliographies de l'auteur-e

Ярослав Володимирович Санько, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних систем і логістики

Юлія Юріївна Музалевська, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра транспортних систем і логістики

Ярослав Олегович Лепетюк, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Факультет заочного навчання

Références

Gavrylov, E. V., Dmytrychenko, M. F., Dolja, V. K. et. al.; Dmytrychenko, M. F. (Ed.) (2007). Systemologija na transporti. Organizacija dorozhn'ogo ruhu. Kiev: Znannja Ukrai'ny, 452.

Dewar, R., Olsen, P. (2007). Human Factors in Traffic Safety. 2nd edition. Lawyers and Judges Publishing Company, Inc., 549.

Shinar, D. (2007). Traffic Safety and Human Behavior. Elsevier, 776.

Polishhuk, V. P., Dzjuba, O. P. (2008). Teorija transportnogo potoku: metody ta modeli organizacii' dorozhn'ogo ruhu. Kiev: Znannja Ukrai'ny, 175.

Leutzbach, W. (1988). Introduction to the theory of traffic flow. Berlin : Springer-Verlag, 204. doi: 10.1007/978-3-642-61353-1

Markowski, M. J. (2008). Modeling behavior in vehicular and pedestrian traffic flow. New York: Umi, 162.

Pugachev, I. N. (2004). Organizacija i bezopasnost' dvizhenija. Habarovsk: Izd–vo Habar. gos. tehn. un–ta, 232.

Jarkin, E. K., Harchenko, E. V. (2000). Planirovochnaja organizacija dvizhenija transporta v gorodah. Juzh.-Ros. gos. tehn. un-t. Novocherkassk: JuRGTU, 365.

Pal'chyk, A. M. (2010). Transportni potoky. Kiev: NTU, 171.

Glik, F. G. (1998). Obsledovanie transportnyh potokov i prognozirovanie nagruzki seti gorodskih ulic i dorog. Social'no-jekonomicheskie problemy razvitija transportnyh sistem gorodov. Ekaterinburg, 105.

Sacks, G., Rayner, M., Swinburn, B. (2009). Impact of front-of-pack ‘traffic-light’nutrition labelling on consumer food purchases in the UK. Health promotion interna-tional, 24 (4), 344–352. doi: 10.1093/heapro/dap032

Tubaishat, M., Shang, Y., Shi, H. (2007). Adaptive traffic light con­trol with wireless sensor networks. Proceedings of IEEE Consumer Communications and Networking Conference, 187–191. doi: 10.1109/ccnc.2007.44

Branston, D. (1979). Some factors affecting the capacity of signalized intersection. TrafficEng. and Contr., 390–396.

Publié-e

2015-06-21

Numéro

Rubrique

Technical Sciences