Визначення закономірностей утворення черг перед перехрестями
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44354Ключові слова:
затримки, черга, регульоване перехрестя, інтенсивність руху, світлофорна сигналізація, цикл регулюванняАнотація
Проведено аналіз причинно-наслідкових факторів утворення черг перед перехрестями. Результатом досліджень є запропонована математична модель визначення довжини черги перед перехрестям, яка залежить від інтенсивності руху транспортних засобів на підходах до перехресть, кількості смуг руху, часу горіння червоного сигналу світлофора та співвідношення часу горіння зеленого сигналу до часу циклу
Посилання
Gavrylov, E. V., Dmytrychenko, M. F., Dolja, V. K. et. al.; Dmytrychenko, M. F. (Ed.) (2007). Systemologija na transporti. Organizacija dorozhn'ogo ruhu. Kiev: Znannja Ukrai'ny, 452.
Dewar, R., Olsen, P. (2007). Human Factors in Traffic Safety. 2nd edition. Lawyers and Judges Publishing Company, Inc., 549.
Shinar, D. (2007). Traffic Safety and Human Behavior. Elsevier, 776.
Polishhuk, V. P., Dzjuba, O. P. (2008). Teorija transportnogo potoku: metody ta modeli organizacii' dorozhn'ogo ruhu. Kiev: Znannja Ukrai'ny, 175.
Leutzbach, W. (1988). Introduction to the theory of traffic flow. Berlin : Springer-Verlag, 204. doi: 10.1007/978-3-642-61353-1
Markowski, M. J. (2008). Modeling behavior in vehicular and pedestrian traffic flow. New York: Umi, 162.
Pugachev, I. N. (2004). Organizacija i bezopasnost' dvizhenija. Habarovsk: Izd–vo Habar. gos. tehn. un–ta, 232.
Jarkin, E. K., Harchenko, E. V. (2000). Planirovochnaja organizacija dvizhenija transporta v gorodah. Juzh.-Ros. gos. tehn. un-t. Novocherkassk: JuRGTU, 365.
Pal'chyk, A. M. (2010). Transportni potoky. Kiev: NTU, 171.
Glik, F. G. (1998). Obsledovanie transportnyh potokov i prognozirovanie nagruzki seti gorodskih ulic i dorog. Social'no-jekonomicheskie problemy razvitija transportnyh sistem gorodov. Ekaterinburg, 105.
Sacks, G., Rayner, M., Swinburn, B. (2009). Impact of front-of-pack ‘traffic-light’nutrition labelling on consumer food purchases in the UK. Health promotion interna-tional, 24 (4), 344–352. doi: 10.1093/heapro/dap032
Tubaishat, M., Shang, Y., Shi, H. (2007). Adaptive traffic light control with wireless sensor networks. Proceedings of IEEE Consumer Communications and Networking Conference, 187–191. doi: 10.1109/ccnc.2007.44
Branston, D. (1979). Some factors affecting the capacity of signalized intersection. TrafficEng. and Contr., 390–396.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ярослав Володимирович Санько, Юлія Юріївна Музалевська, Ярослав Олегович Лепетюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.