Інтернет-ресурси як засіб формування аудитивних умінь української мови у іноземних слухачів підготовчого відділення

Auteurs-es

  • Надія Іванівна Луцан Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025, Ukraine
  • Олександра Анатоліївна Федорова Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44993

Mots-clés :

Інтернет-ресурси, український контент, аудитивні вміння, інформаційні сайти, навчальні сайти, підготовче відділення

Résumé

У статті розглядаються та аналізуються можливості використання конкретних Інтернет-ресурсів українського контенту для формування та розвитку аудитивних умінь. Виділяються окремі аудитивні вміння, що є актуальними в процесі оволодіння українською мовою на підготовчому відділенні ВНЗ. Коротко описана структура мовної підготовки на підготовчому відділенні для іноземних громадян

Bibliographies de l'auteur-e

Надія Іванівна Луцан, Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра математичних і природничих дисциплін початкової освіти

Олександра Анатоліївна Федорова, Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025

Аспірант

Кафедра математичних і природничих дисциплін початкової освіти

Références

Gockin, N. G. (1981). Lingvisticheskie faktory besperevodnogo ponimanija ustnyh inojazychnyh vyskazyvanij. Obuchenie receptivnym vidam rechevoj dejatel'nosti v srednej shkole iv VUZe. Habarovsk.

Eluhina, N. V. (1986). Intensifikacija obuchenija audirovaniju na nachal'nom jetape. Inostrannye jazyki v shkole, 5, 15–20.

Eluhina, N. V. (1996). Obuchenie slushaniju inojazychnoj rechi. Inostrannye jazyki v shkole, 5.

Satinova, V. F., Ivanova, V. M., Sych, M. A. (2002). Chitaj, izuchaj, govori. Minsk: «Vyshjejshaja shkola».

Zhinkin, N. I. (1958). Mehanizmy rechi. Moscow: APN RSFSR, 378.

Zimnjaja, I. A. (2000). Pedagogicheskaja psihologija. Uchebnik dlja vuzov. Second edition. Moscow, 384.

Hodakova, A. G., Ul'janova, N. V., Shhukina, I. V. (2013). Internet v obuchenii anglijskomu jazyku: Novye vozmozhnosti i perspektivy. Tula, 100.

Kochan, I. M., Zakhliupana, N. M. (2005). Slovnyk-dovidnyk iz metodyky vykladannia ukrains'koi movy. L'viv, 306.

Pentyliuk, M. I. (Ed.) (2015). Slovnyk-dovidnyk z ukrains'koi linhvodydaktyky. Kiev: Lenvit, 320.

Balkevich, N. V. (1980). Metodika obuchenija audirovaniju francuzskoj nauchnoj rechi v uslovijah uskorennogo kursa. Moscow, 266.

ielanguages. Available at: http://www.ielanguages.com/ukrainian

Oficijnyj sajt Ukrai'ns'koi' movy. Available at: http://www.ukrainskamova.com/

UkrainianLanguage. Available at: http://www.ukrainianlanguage.org.uk/

Nacional'nyj universytet «Kyjevo-Mogyljans'ka akademija». Oficijnyj sajt. Available at: http://www.ukma.edu.ua/

Beginner’s Ukrainian. Available at: http://www.hippocrenebooks.com/beginnersukrainian/

Kajmin, V. A. (2001). Informatika. Moscow: INFRA-M, 272.

Ushakova, N. I., Dubichyns'kyj, V. V., Trostyns'ka, O. M. (2011). Kontseptsiia movnoi pidhotovky inozemtsiv u VNZ Ukrainy. Vykladannia mov u vyschykh navchal'nykh zakladakh osvity na suchasnomu etapi. Mizhpredmetni zv'iazky, 19, 136–146.

Publié-e

2015-06-25

Numéro

Rubrique

Pedagogy