Інтернет-ресурси як засіб формування аудитивних умінь української мови у іноземних слухачів підготовчого відділення

Авторы

  • Надія Іванівна Луцан Прикарпатский национальный университет им. В. Стефаныка ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76025, Ukraine
  • Олександра Анатоліївна Федорова Прикарпатский национальный университет им. В. Стефаныка ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76025, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44993

Ключевые слова:

Інтернет-ресурси, український контент, аудитивні вміння, інформаційні сайти, навчальні сайти, підготовче відділення

Аннотация

У статті розглядаються та аналізуються можливості використання конкретних Інтернет-ресурсів українського контенту для формування та розвитку аудитивних умінь. Виділяються окремі аудитивні вміння, що є актуальними в процесі оволодіння українською мовою на підготовчому відділенні ВНЗ. Коротко описана структура мовної підготовки на підготовчому відділенні для іноземних громадян

Биографии авторов

Надія Іванівна Луцан, Прикарпатский национальный университет им. В. Стефаныка ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76025

Доктор педагогических наук, профессор

Кафедра математических и естественных дисциплин начального образования

Олександра Анатоліївна Федорова, Прикарпатский национальный университет им. В. Стефаныка ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76025

Аспирант

Кафедра математических и естественных дисциплин начального образования

Библиографические ссылки

Gockin, N. G. (1981). Lingvisticheskie faktory besperevodnogo ponimanija ustnyh inojazychnyh vyskazyvanij. Obuchenie receptivnym vidam rechevoj dejatel'nosti v srednej shkole iv VUZe. Habarovsk.

Eluhina, N. V. (1986). Intensifikacija obuchenija audirovaniju na nachal'nom jetape. Inostrannye jazyki v shkole, 5, 15–20.

Eluhina, N. V. (1996). Obuchenie slushaniju inojazychnoj rechi. Inostrannye jazyki v shkole, 5.

Satinova, V. F., Ivanova, V. M., Sych, M. A. (2002). Chitaj, izuchaj, govori. Minsk: «Vyshjejshaja shkola».

Zhinkin, N. I. (1958). Mehanizmy rechi. Moscow: APN RSFSR, 378.

Zimnjaja, I. A. (2000). Pedagogicheskaja psihologija. Uchebnik dlja vuzov. Second edition. Moscow, 384.

Hodakova, A. G., Ul'janova, N. V., Shhukina, I. V. (2013). Internet v obuchenii anglijskomu jazyku: Novye vozmozhnosti i perspektivy. Tula, 100.

Kochan, I. M., Zakhliupana, N. M. (2005). Slovnyk-dovidnyk iz metodyky vykladannia ukrains'koi movy. L'viv, 306.

Pentyliuk, M. I. (Ed.) (2015). Slovnyk-dovidnyk z ukrains'koi linhvodydaktyky. Kiev: Lenvit, 320.

Balkevich, N. V. (1980). Metodika obuchenija audirovaniju francuzskoj nauchnoj rechi v uslovijah uskorennogo kursa. Moscow, 266.

ielanguages. Available at: http://www.ielanguages.com/ukrainian

Oficijnyj sajt Ukrai'ns'koi' movy. Available at: http://www.ukrainskamova.com/

UkrainianLanguage. Available at: http://www.ukrainianlanguage.org.uk/

Nacional'nyj universytet «Kyjevo-Mogyljans'ka akademija». Oficijnyj sajt. Available at: http://www.ukma.edu.ua/

Beginner’s Ukrainian. Available at: http://www.hippocrenebooks.com/beginnersukrainian/

Kajmin, V. A. (2001). Informatika. Moscow: INFRA-M, 272.

Ushakova, N. I., Dubichyns'kyj, V. V., Trostyns'ka, O. M. (2011). Kontseptsiia movnoi pidhotovky inozemtsiv u VNZ Ukrainy. Vykladannia mov u vyschykh navchal'nykh zakladakh osvity na suchasnomu etapi. Mizhpredmetni zv'iazky, 19, 136–146.

Опубликован

2015-06-25

Выпуск

Раздел

Педагогические науки