Інтернет-ресурси як засіб формування аудитивних умінь української мови у іноземних слухачів підготовчого відділення

Autor

  • Надія Іванівна Луцан Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025, Ukraine
  • Олександра Анатоліївна Федорова Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44993

Słowa kluczowe:

Інтернет-ресурси, український контент, аудитивні вміння, інформаційні сайти, навчальні сайти, підготовче відділення

Abstrakt

У статті розглядаються та аналізуються можливості використання конкретних Інтернет-ресурсів українського контенту для формування та розвитку аудитивних умінь. Виділяються окремі аудитивні вміння, що є актуальними в процесі оволодіння українською мовою на підготовчому відділенні ВНЗ. Коротко описана структура мовної підготовки на підготовчому відділенні для іноземних громадян

Biogramy autorów

Надія Іванівна Луцан, Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра математичних і природничих дисциплін початкової освіти

Олександра Анатоліївна Федорова, Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025

Аспірант

Кафедра математичних і природничих дисциплін початкової освіти

Bibliografia

Gockin, N. G. (1981). Lingvisticheskie faktory besperevodnogo ponimanija ustnyh inojazychnyh vyskazyvanij. Obuchenie receptivnym vidam rechevoj dejatel'nosti v srednej shkole iv VUZe. Habarovsk.

Eluhina, N. V. (1986). Intensifikacija obuchenija audirovaniju na nachal'nom jetape. Inostrannye jazyki v shkole, 5, 15–20.

Eluhina, N. V. (1996). Obuchenie slushaniju inojazychnoj rechi. Inostrannye jazyki v shkole, 5.

Satinova, V. F., Ivanova, V. M., Sych, M. A. (2002). Chitaj, izuchaj, govori. Minsk: «Vyshjejshaja shkola».

Zhinkin, N. I. (1958). Mehanizmy rechi. Moscow: APN RSFSR, 378.

Zimnjaja, I. A. (2000). Pedagogicheskaja psihologija. Uchebnik dlja vuzov. Second edition. Moscow, 384.

Hodakova, A. G., Ul'janova, N. V., Shhukina, I. V. (2013). Internet v obuchenii anglijskomu jazyku: Novye vozmozhnosti i perspektivy. Tula, 100.

Kochan, I. M., Zakhliupana, N. M. (2005). Slovnyk-dovidnyk iz metodyky vykladannia ukrains'koi movy. L'viv, 306.

Pentyliuk, M. I. (Ed.) (2015). Slovnyk-dovidnyk z ukrains'koi linhvodydaktyky. Kiev: Lenvit, 320.

Balkevich, N. V. (1980). Metodika obuchenija audirovaniju francuzskoj nauchnoj rechi v uslovijah uskorennogo kursa. Moscow, 266.

ielanguages. Available at: http://www.ielanguages.com/ukrainian

Oficijnyj sajt Ukrai'ns'koi' movy. Available at: http://www.ukrainskamova.com/

UkrainianLanguage. Available at: http://www.ukrainianlanguage.org.uk/

Nacional'nyj universytet «Kyjevo-Mogyljans'ka akademija». Oficijnyj sajt. Available at: http://www.ukma.edu.ua/

Beginner’s Ukrainian. Available at: http://www.hippocrenebooks.com/beginnersukrainian/

Kajmin, V. A. (2001). Informatika. Moscow: INFRA-M, 272.

Ushakova, N. I., Dubichyns'kyj, V. V., Trostyns'ka, O. M. (2011). Kontseptsiia movnoi pidhotovky inozemtsiv u VNZ Ukrainy. Vykladannia mov u vyschykh navchal'nykh zakladakh osvity na suchasnomu etapi. Mizhpredmetni zv'iazky, 19, 136–146.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-06-25

Numer

Dział

Pedagogy