Мовленнєвий розвиток учнів початкової школи в умовах полікультурного середовища

Auteurs-es

  • Надія Іванівна Луцан Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025, Ukraine
  • Світлана Василівна Копелюк Прикарпатський національнийуніверситет ім. Василя Стефаника вул. Шевченка 57, м. Івано-Франківськ, Україна, 76025, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45003

Mots-clés :

мовна особистість, мовленнєвий розвиток, комунікативна спрямованість, освітнє середовище, полікультурне виховання, полікультурність, поліетнічність

Résumé

В статті висвітлюються основні аспекти навчання рідної мови та аналізується проблема комунікативного підходу який сприяє формуванню мовної особистості молодшого школяра. Акцентовано увагу на тому, що формування мовної особистості передбачає репродукування рідного мовлення, виявляє знання мови, мовне чуття й уміння користуватись словам. Доведено, що провідним фактором формування усіх видів компетенцій молодшого школяра вважаємо мовленнєве середовище

Bibliographies de l'auteur-e

Надія Іванівна Луцан, Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника вул. Шевченка 57, м. Ивано-Франковск, Україна, 76025

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра математичних і природничих дисциплін початкової освіти

Світлана Василівна Копелюк, Прикарпатський національнийуніверситет ім. Василя Стефаника вул. Шевченка 57, м. Івано-Франківськ, Україна, 76025

аспірант

Кафедра математичних і природничих дисциплін початкової освіти

Références

Bader, V. I. (2000). Rozvytok usnoho i pysemnoho movlennia molodshykh shkoliariv. Kiev: APN, 316.

Savchenko, O. (2002). Dydaktyka pochatkovoi shkoly. Kiev: Heneza, 368.

Vashulenko, M. S. (2001). Formuvannia movnoi osobystosti molodshoho shkoliara v umovakh perekhodu do 4-richnoho pochatkovoho navchannia. Pochatkova shkola, 1, 11–14.

Gudzyk, I. P. (2003). Audiiuvannia ukrains'koiu movoiu. Kiev: Pedahohichna dumka, 144.

Bohush, A. M. (2003). Teoriia i metodyka rozvytku movlennia ditej rann'oho viku : navch. posibnyk dlia studentiv vyschykh navch. zakladiv. Kiev: Vydavnychyj dim «Slovo», 343.

Doroshenko, S. I. (1987). Rozvytok movlennia molodshykh shkoliariv. Kiev: Osvita, 124.

Zimnjaja, I. A. (1978). Psihologicheskie aspekty obuchenija govoreniju na inostrannom jazyke. Moscow, 50.

Leont'ev, A. A. (2001). Jazyk i rechevaja dejatel'nost' v obshhej i pedagogicheskoj psihologii. Moscow: Mosk. psih.-soc. in-t, 447.

Anan'ev, B. G. (1935). Psihologija pedagogicheskoj ocenki. Trudy gos.inst. im. V. M. Behtereva. M.-L.: Gos.izd-vo biol. i med. lit., IY, 56–76.

Gojhman, O. Ja., Nadeina, T. M. (1997). Osnovy rechevoj kommunikacii. Moscow: INFA., 271.

Passov, E. I. (1977). Osnovy metodiki obuchenija inostrannym jazikam. Moscow, 205–206.

Honcharenko, L. A. (2004). Hotovnist' pedahohiv do diial'nosti u polikul'turnomu seredovyschi. Pedahohichni nauky, 37, 76–80.

Dragojevic, S. (1999). Culture of Peace and Management of Cultural Diversity: Conceptual Clarifications. Culturelink, 10 (29), 131–137.

Publié-e

2015-06-25

Numéro

Rubrique

Pedagogy