Мовленнєвий розвиток учнів початкової школи в умовах полікультурного середовища
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45003Ключові слова:
мовна особистість, мовленнєвий розвиток, комунікативна спрямованість, освітнє середовище, полікультурне виховання, полікультурність, поліетнічністьАнотація
В статті висвітлюються основні аспекти навчання рідної мови та аналізується проблема комунікативного підходу який сприяє формуванню мовної особистості молодшого школяра. Акцентовано увагу на тому, що формування мовної особистості передбачає репродукування рідного мовлення, виявляє знання мови, мовне чуття й уміння користуватись словам. Доведено, що провідним фактором формування усіх видів компетенцій молодшого школяра вважаємо мовленнєве середовище
Посилання
Bader, V. I. (2000). Rozvytok usnoho i pysemnoho movlennia molodshykh shkoliariv. Kiev: APN, 316.
Savchenko, O. (2002). Dydaktyka pochatkovoi shkoly. Kiev: Heneza, 368.
Vashulenko, M. S. (2001). Formuvannia movnoi osobystosti molodshoho shkoliara v umovakh perekhodu do 4-richnoho pochatkovoho navchannia. Pochatkova shkola, 1, 11–14.
Gudzyk, I. P. (2003). Audiiuvannia ukrains'koiu movoiu. Kiev: Pedahohichna dumka, 144.
Bohush, A. M. (2003). Teoriia i metodyka rozvytku movlennia ditej rann'oho viku : navch. posibnyk dlia studentiv vyschykh navch. zakladiv. Kiev: Vydavnychyj dim «Slovo», 343.
Doroshenko, S. I. (1987). Rozvytok movlennia molodshykh shkoliariv. Kiev: Osvita, 124.
Zimnjaja, I. A. (1978). Psihologicheskie aspekty obuchenija govoreniju na inostrannom jazyke. Moscow, 50.
Leont'ev, A. A. (2001). Jazyk i rechevaja dejatel'nost' v obshhej i pedagogicheskoj psihologii. Moscow: Mosk. psih.-soc. in-t, 447.
Anan'ev, B. G. (1935). Psihologija pedagogicheskoj ocenki. Trudy gos.inst. im. V. M. Behtereva. M.-L.: Gos.izd-vo biol. i med. lit., IY, 56–76.
Gojhman, O. Ja., Nadeina, T. M. (1997). Osnovy rechevoj kommunikacii. Moscow: INFA., 271.
Passov, E. I. (1977). Osnovy metodiki obuchenija inostrannym jazikam. Moscow, 205–206.
Honcharenko, L. A. (2004). Hotovnist' pedahohiv do diial'nosti u polikul'turnomu seredovyschi. Pedahohichni nauky, 37, 76–80.
Dragojevic, S. (1999). Culture of Peace and Management of Cultural Diversity: Conceptual Clarifications. Culturelink, 10 (29), 131–137.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Надія Іванівна Луцан, Світлана Василівна Копелюк

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.