Шляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологів

Auteurs-es

  • Сергій Костянтинович Шандрук Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45020

Mots-clés :

ігровий тренінг, креативність, творча активність, організаційно-діяльнісна гра, творчі здібності

Résumé

У дослідженні зроблено обґрунтування теоретичних і прикладних досліджень проблеми професійних творчих здібностей і професійної креативності майбутніх психологів. Психодидактично обґрунтовано концептуальні засади організаційно-діяльнісних ігор як інтегральної умови розвитку методологічного мислення, професійних творчих здібностей і професійної креативності студентів психологічного профілю сучасного вищого навчального закладу

Biographie de l'auteur-e

Сергій Костянтинович Шандрук, Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра психології та соціальної роботи

Références

Furman, A. V., Shandruk, S. K. (2014). Orhanizatsiyno-diyal'nisni ihry u vyshchiy shkoli. Ternopil': TNEU, 272.

Matyushkin, A. M. (1989). Kontseptsiya tvorcheskoy odarennosti. Voprosy psikhologii, 6, 29–33.

Gnatko, N. M. (1994). Problema kreativnosti i yavlenie podrazhaniya. Moscow: IP RAN, 170.

Smirnov, S. A. (1995). Filosofiya igry (prolegomeny k postroeniyu ontologii igry). Kentavr, 2, 26–36.

Shchedrovitskiy, G. P. (1995). Izbrannye trudy. Moscow: Shk. kul't. politiki, 760.

Shchedrovitzky, G. P. (1966). Methodological problems of system research. General Systems, XI. Available at: http://www.fondgp.ru/gp/biblio/eng/5

Publié-e

2015-06-25

Numéro

Rubrique

Psychological science