Шляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологів

Авторы

  • Сергій Костянтинович Шандрук Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45020

Ключевые слова:

ігровий тренінг, креативність, творча активність, організаційно-діяльнісна гра, творчі здібності

Аннотация

У дослідженні зроблено обґрунтування теоретичних і прикладних досліджень проблеми професійних творчих здібностей і професійної креативності майбутніх психологів. Психодидактично обґрунтовано концептуальні засади організаційно-діяльнісних ігор як інтегральної умови розвитку методологічного мислення, професійних творчих здібностей і професійної креативності студентів психологічного профілю сучасного вищого навчального закладу

Биография автора

Сергій Костянтинович Шандрук, Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009

Кандидат психологических наук, доцент

Кафедра психологи и социальной работы

Библиографические ссылки

Furman, A. V., Shandruk, S. K. (2014). Orhanizatsiyno-diyal'nisni ihry u vyshchiy shkoli. Ternopil': TNEU, 272.

Matyushkin, A. M. (1989). Kontseptsiya tvorcheskoy odarennosti. Voprosy psikhologii, 6, 29–33.

Gnatko, N. M. (1994). Problema kreativnosti i yavlenie podrazhaniya. Moscow: IP RAN, 170.

Smirnov, S. A. (1995). Filosofiya igry (prolegomeny k postroeniyu ontologii igry). Kentavr, 2, 26–36.

Shchedrovitskiy, G. P. (1995). Izbrannye trudy. Moscow: Shk. kul't. politiki, 760.

Shchedrovitzky, G. P. (1966). Methodological problems of system research. General Systems, XI. Available at: http://www.fondgp.ru/gp/biblio/eng/5

Опубликован

2015-06-25

Выпуск

Раздел

Психологические науки