Шляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологів

Автор(и)

  • Сергій Костянтинович Шандрук Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45020

Ключові слова:

ігровий тренінг, креативність, творча активність, організаційно-діяльнісна гра, творчі здібності

Анотація

У дослідженні зроблено обґрунтування теоретичних і прикладних досліджень проблеми професійних творчих здібностей і професійної креативності майбутніх психологів. Психодидактично обґрунтовано концептуальні засади організаційно-діяльнісних ігор як інтегральної умови розвитку методологічного мислення, професійних творчих здібностей і професійної креативності студентів психологічного профілю сучасного вищого навчального закладу

Біографія автора

Сергій Костянтинович Шандрук, Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра психології та соціальної роботи

Посилання

Furman, A. V., Shandruk, S. K. (2014). Orhanizatsiyno-diyal'nisni ihry u vyshchiy shkoli. Ternopil': TNEU, 272.

Matyushkin, A. M. (1989). Kontseptsiya tvorcheskoy odarennosti. Voprosy psikhologii, 6, 29–33.

Gnatko, N. M. (1994). Problema kreativnosti i yavlenie podrazhaniya. Moscow: IP RAN, 170.

Smirnov, S. A. (1995). Filosofiya igry (prolegomeny k postroeniyu ontologii igry). Kentavr, 2, 26–36.

Shchedrovitskiy, G. P. (1995). Izbrannye trudy. Moscow: Shk. kul't. politiki, 760.

Shchedrovitzky, G. P. (1966). Methodological problems of system research. General Systems, XI. Available at: http://www.fondgp.ru/gp/biblio/eng/5

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-25

Номер

Розділ

Психологічні науки