Полімотивація – спонукальний параметр інноваційно-психологічного клімату

Auteurs-es

  • Оксана Євстахіївна Фурман Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45049

Mots-clés :

потреба, мотивація, мотив, полімотивація, особистість, інноваційно-психологічний клімат, модульно-розвивальна система навчання

Résumé

У статті обґрунтовується третій параметр інноваційно-психологічного клімату (ІПК) модульно-розвивальної системи освіти – полімотивація та сфери умов її розгортання: пізнавальна мотивація, котра утверджується через навчально-виховну активність, вольові зусилля тощо; практична мотивація, яка актуалізується в конкретній діяльності, де набувається досвід особистості; ментальна мотивація, що спрямована на прийняття і здійснення освітнього вчинку; мотивація самоудосконалення, котра детермінує її рефлексивну позицію стосовно попередніх сфер утвердження полімотивації

Biographie de l'auteur-e

Оксана Євстахіївна Фурман, Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009

Кандидат психологических наук, старший научный сотрудник, доцент

Учебно-исследовательский институт методологии и экономики высшего образования, и.о. директора

Кафедра психологии и социальной работы доцент

Références

Vasil'jev, I. A., Magomjed-Eminov, M. Sh. (1991). Motivacija i kontrol' za djejstvijem. Moscow: MGU, 144.

Viljunas, V. K. (1990). Psihologichjeskije mjehanizmy motivacii chjelovjeka. Moscow: MGU, 228.

Zjernichjenko, A. N., Goncharov, N. V. (1989). Motivacionnyj procjess, struktura lichnosti i transformacija enjergii potrjebnostjej. Voprosy psihologii, 2, 73–81.

Il'in, Е. M. (2000). Motivacija i motivy. SPb.: Pitjer, 512.

Imjedadzje, I. V. (1984). Probljema polimotivacii povjedjenija. Voprosy psihologii, 6, 87–94.

Kazmirjenko, V. P. (1993). Social'naja psihologija organizacij. Kiev: MZUUP, 384.

Mjerlin, V. S. (1971). Ljekcii po psihologii motivov chjelovjeka. Pjerm': Izd-vo PGPI, 120.

Rogov, M. G. (1988). Motivacija uchjebnoj i kommjerchjeskoj djejatjel'nosti studjentov: social'no-psihologichjeskij aspjekt. Kazan': KazGU, 225.

Rubinshtjejn S. L. (2000). Osnovy obschjej psihologii. SPb.: Pitjer, 712.

Hjekhauzjen, H. (1986), Motivacija i djejatjel'nost'. In 2 volumes. Moscow: Pjedagogika, 1, 407; 2, 392.

Mosquichjov, S. G. (2003). Motivacija, djejatjel'nost' i upravljenije. K.–San-Francisko, 492.

Kozjeljeckij, Ju. (1991). Chjelovjek mnogomjernyj (psihologichjeskoje essje). Kiev: Lybid', 288.

Uznadzje, D. N. (1966). Psihologichjeskije issljedovanija. Moscow: Nauka, 451.

Maslow, A.; Ivaschjenko, S. N. (Ed.) (1997). Psihologija bytija. Moscow: «Rjefl-buk», Kiev: «Vakljer», 304.

Gumjenjuk (Furman), O. E. (2008). Tjeorіja і mjetodologіja іnnovacіjno-psihologіchnogo klіmatu zagal'noosvіtn'ogo zakladu. Jalta–Tjernopіl': Pіdruchniki і posіbniki, 340.

Téléchargements

Publié-e

2015-06-25

Numéro

Rubrique

Psychological science