Полімотивація – спонукальний параметр інноваційно-психологічного клімату

Автор(и)

  • Оксана Євстахіївна Фурман Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45049

Ключові слова:

потреба, мотивація, мотив, полімотивація, особистість, інноваційно-психологічний клімат, модульно-розвивальна система навчання

Анотація

У статті обґрунтовується третій параметр інноваційно-психологічного клімату (ІПК) модульно-розвивальної системи освіти – полімотивація та сфери умов її розгортання: пізнавальна мотивація, котра утверджується через навчально-виховну активність, вольові зусилля тощо; практична мотивація, яка актуалізується в конкретній діяльності, де набувається досвід особистості; ментальна мотивація, що спрямована на прийняття і здійснення освітнього вчинку; мотивація самоудосконалення, котра детермінує її рефлексивну позицію стосовно попередніх сфер утвердження полімотивації

Біографія автора

Оксана Євстахіївна Фурман, Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009

Кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник, доцент

Навчально-дослідний інститут методології та економіки вищої освіти, в.о. директора

Кафедра психології і соціальної роботи, доцент

Посилання

Vasil'jev, I. A., Magomjed-Eminov, M. Sh. (1991). Motivacija i kontrol' za djejstvijem. Moscow: MGU, 144.

Viljunas, V. K. (1990). Psihologichjeskije mjehanizmy motivacii chjelovjeka. Moscow: MGU, 228.

Zjernichjenko, A. N., Goncharov, N. V. (1989). Motivacionnyj procjess, struktura lichnosti i transformacija enjergii potrjebnostjej. Voprosy psihologii, 2, 73–81.

Il'in, Е. M. (2000). Motivacija i motivy. SPb.: Pitjer, 512.

Imjedadzje, I. V. (1984). Probljema polimotivacii povjedjenija. Voprosy psihologii, 6, 87–94.

Kazmirjenko, V. P. (1993). Social'naja psihologija organizacij. Kiev: MZUUP, 384.

Mjerlin, V. S. (1971). Ljekcii po psihologii motivov chjelovjeka. Pjerm': Izd-vo PGPI, 120.

Rogov, M. G. (1988). Motivacija uchjebnoj i kommjerchjeskoj djejatjel'nosti studjentov: social'no-psihologichjeskij aspjekt. Kazan': KazGU, 225.

Rubinshtjejn S. L. (2000). Osnovy obschjej psihologii. SPb.: Pitjer, 712.

Hjekhauzjen, H. (1986), Motivacija i djejatjel'nost'. In 2 volumes. Moscow: Pjedagogika, 1, 407; 2, 392.

Mosquichjov, S. G. (2003). Motivacija, djejatjel'nost' i upravljenije. K.–San-Francisko, 492.

Kozjeljeckij, Ju. (1991). Chjelovjek mnogomjernyj (psihologichjeskoje essje). Kiev: Lybid', 288.

Uznadzje, D. N. (1966). Psihologichjeskije issljedovanija. Moscow: Nauka, 451.

Maslow, A.; Ivaschjenko, S. N. (Ed.) (1997). Psihologija bytija. Moscow: «Rjefl-buk», Kiev: «Vakljer», 304.

Gumjenjuk (Furman), O. E. (2008). Tjeorіja і mjetodologіja іnnovacіjno-psihologіchnogo klіmatu zagal'noosvіtn'ogo zakladu. Jalta–Tjernopіl': Pіdruchniki і posіbniki, 340.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-25

Номер

Розділ

Психологічні науки