Полімотивація – спонукальний параметр інноваційно-психологічного клімату

Авторы

  • Оксана Євстахіївна Фурман Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45049

Ключевые слова:

потреба, мотивація, мотив, полімотивація, особистість, інноваційно-психологічний клімат, модульно-розвивальна система навчання

Аннотация

У статті обґрунтовується третій параметр інноваційно-психологічного клімату (ІПК) модульно-розвивальної системи освіти – полімотивація та сфери умов її розгортання: пізнавальна мотивація, котра утверджується через навчально-виховну активність, вольові зусилля тощо; практична мотивація, яка актуалізується в конкретній діяльності, де набувається досвід особистості; ментальна мотивація, що спрямована на прийняття і здійснення освітнього вчинку; мотивація самоудосконалення, котра детермінує її рефлексивну позицію стосовно попередніх сфер утвердження полімотивації

Биография автора

Оксана Євстахіївна Фурман, Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009

Кандидат психологических наук, старший научный сотрудник, доцент

Учебно-исследовательский институт методологии и экономики высшего образования, и.о. директора

Кафедра психологии и социальной работы доцент

Библиографические ссылки

Vasil'jev, I. A., Magomjed-Eminov, M. Sh. (1991). Motivacija i kontrol' za djejstvijem. Moscow: MGU, 144.

Viljunas, V. K. (1990). Psihologichjeskije mjehanizmy motivacii chjelovjeka. Moscow: MGU, 228.

Zjernichjenko, A. N., Goncharov, N. V. (1989). Motivacionnyj procjess, struktura lichnosti i transformacija enjergii potrjebnostjej. Voprosy psihologii, 2, 73–81.

Il'in, Е. M. (2000). Motivacija i motivy. SPb.: Pitjer, 512.

Imjedadzje, I. V. (1984). Probljema polimotivacii povjedjenija. Voprosy psihologii, 6, 87–94.

Kazmirjenko, V. P. (1993). Social'naja psihologija organizacij. Kiev: MZUUP, 384.

Mjerlin, V. S. (1971). Ljekcii po psihologii motivov chjelovjeka. Pjerm': Izd-vo PGPI, 120.

Rogov, M. G. (1988). Motivacija uchjebnoj i kommjerchjeskoj djejatjel'nosti studjentov: social'no-psihologichjeskij aspjekt. Kazan': KazGU, 225.

Rubinshtjejn S. L. (2000). Osnovy obschjej psihologii. SPb.: Pitjer, 712.

Hjekhauzjen, H. (1986), Motivacija i djejatjel'nost'. In 2 volumes. Moscow: Pjedagogika, 1, 407; 2, 392.

Mosquichjov, S. G. (2003). Motivacija, djejatjel'nost' i upravljenije. K.–San-Francisko, 492.

Kozjeljeckij, Ju. (1991). Chjelovjek mnogomjernyj (psihologichjeskoje essje). Kiev: Lybid', 288.

Uznadzje, D. N. (1966). Psihologichjeskije issljedovanija. Moscow: Nauka, 451.

Maslow, A.; Ivaschjenko, S. N. (Ed.) (1997). Psihologija bytija. Moscow: «Rjefl-buk», Kiev: «Vakljer», 304.

Gumjenjuk (Furman), O. E. (2008). Tjeorіja і mjetodologіja іnnovacіjno-psihologіchnogo klіmatu zagal'noosvіtn'ogo zakladu. Jalta–Tjernopіl': Pіdruchniki і posіbniki, 340.

Загрузки

Опубликован

2015-06-25

Выпуск

Раздел

Психологические науки