Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів

Auteurs-es

  • Тетяна Володимирівна Фролова Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine
  • Ольга Володимирівна Охапкіна Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine
  • Ірина Резівна Сіняєва Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine
  • Ірина Іванівна Терещенкова Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine
  • Наталія Федорівна Cтенкова Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine
  • Олена Володимирівна Атаманова Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45311

Mots-clés :

школярі, рівень здоров’я, адаптаційно-компенсаторні механізми

Résumé

Аналіз моніторингу стану здоров’я дітей шкільного віку показав, що 47% школярів на початку навчального року мають перенапруження адаптаційно-компенсаторних механізмів та майже 75% наприкінці навчального року. Протягом навчального року відбувається зменшення умовно здорових дітей на 19,2 %; у 54,2 % відбувається формування сінтропії патологічних станів; у 34,5 % - трансформація функціональних розладів у соматичну патологію.

Bibliographies de l'auteur-e

Тетяна Володимирівна Фролова, Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022

Доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Ольга Володимирівна Охапкіна, Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022

Доктор медичних наук, професор

Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Ірина Резівна Сіняєва, Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022

Кандидат медичних наук, доцент

Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Ірина Іванівна Терещенкова, Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022

Кандидат медичних наук,доцент

Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Наталія Федорівна Cтенкова, Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022

Кандидат медичних наук,доцент

Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Олена Володимирівна Атаманова, Харківський національний медичний університет пр. Леніна, 4, м. Харків, Україна, 61022

Кандидат медичних наук, асистент

Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Références

Gromadske zdorov'ya v Ukrayini. Deyaki statystychni pokaznyky za 2013 rik (2013). Zdorov'ya Ukrayiny, 2, 6–7.

Peresypkina, T. V. (2014). Dynamika stanu zdorov'ya pidlitkiv Ukrayiny. Zdorove rebenka, 1 (52), 12–15.

Makarova, L. P., Solovyev, A. V., Siromyatnykova, L. Y. (2013). Aktualnue problemu formyrovanyya zdorovya shkolnykov. Molodoj uchenuj, 12, 494–496.

Tuljakova, O. V. (2014). Sostojanie zdorov'ja, fizicheskoe i psihicheskoe razvitie detej v zavisimosti ot razlichnih faktorov. Saratov, 332.

Baranov, A. A., Shheplyagynii, L. A. (Eds.) (2012). Ocenka fyzycheskogo razvytyya y sostoyanyya zdorovya detej y podrostkov. Moscow: Sfera; (pererabot), 68.

Domrachev, A. A. (2010). Metodologycheskyj podxod k ocenke funkcyonalnogo sostoyanyya organyzma po stepeny utomlenyya. Fyzyologyya cheloveka, 36 (1), 106–111.

Baevskyj, P. M., Yvanov, G. G., Chyrepkych, L. V. (2002). Analyz varyabelnosty serdechnogo rytma pry yspolzovanyy razlychnuch elektrokardyografycheskych system: metodycheskye rekomendacyy. Moscow, 53.

Apanasenko, G. L., Naumenko, G. G., Sokolovecz, T. N. (1998). Ob ocenke sostoyanyya zdorovya cheloveka. Vrachebnoe delo, 5, 112–114.

Publié-e

2015-06-29

Numéro

Rubrique

Medical