Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45311Mots-clés :
школярі, рівень здоров’я, адаптаційно-компенсаторні механізмиRésumé
Аналіз моніторингу стану здоров’я дітей шкільного віку показав, що 47% школярів на початку навчального року мають перенапруження адаптаційно-компенсаторних механізмів та майже 75% наприкінці навчального року. Протягом навчального року відбувається зменшення умовно здорових дітей на 19,2 %; у 54,2 % відбувається формування сінтропії патологічних станів; у 34,5 % - трансформація функціональних розладів у соматичну патологію.
Références
Gromadske zdorov'ya v Ukrayini. Deyaki statystychni pokaznyky za 2013 rik (2013). Zdorov'ya Ukrayiny, 2, 6–7.
Peresypkina, T. V. (2014). Dynamika stanu zdorov'ya pidlitkiv Ukrayiny. Zdorove rebenka, 1 (52), 12–15.
Makarova, L. P., Solovyev, A. V., Siromyatnykova, L. Y. (2013). Aktualnue problemu formyrovanyya zdorovya shkolnykov. Molodoj uchenuj, 12, 494–496.
Tuljakova, O. V. (2014). Sostojanie zdorov'ja, fizicheskoe i psihicheskoe razvitie detej v zavisimosti ot razlichnih faktorov. Saratov, 332.
Baranov, A. A., Shheplyagynii, L. A. (Eds.) (2012). Ocenka fyzycheskogo razvytyya y sostoyanyya zdorovya detej y podrostkov. Moscow: Sfera; (pererabot), 68.
Domrachev, A. A. (2010). Metodologycheskyj podxod k ocenke funkcyonalnogo sostoyanyya organyzma po stepeny utomlenyya. Fyzyologyya cheloveka, 36 (1), 106–111.
Baevskyj, P. M., Yvanov, G. G., Chyrepkych, L. V. (2002). Analyz varyabelnosty serdechnogo rytma pry yspolzovanyy razlychnuch elektrokardyografycheskych system: metodycheskye rekomendacyy. Moscow, 53.
Apanasenko, G. L., Naumenko, G. G., Sokolovecz, T. N. (1998). Ob ocenke sostoyanyya zdorovya cheloveka. Vrachebnoe delo, 5, 112–114.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Тетяна Володимирівна Фролова, Ольга Володимирівна Охапкіна, Ірина Резівна Сіняєва, Ірина Іванівна Терещенкова, Наталія Федорівна Cтенкова, Олена Володимирівна Атаманова 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.