Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45311Ключові слова:
школярі, рівень здоров’я, адаптаційно-компенсаторні механізмиАнотація
Аналіз моніторингу стану здоров’я дітей шкільного віку показав, що 47% школярів на початку навчального року мають перенапруження адаптаційно-компенсаторних механізмів та майже 75% наприкінці навчального року. Протягом навчального року відбувається зменшення умовно здорових дітей на 19,2 %; у 54,2 % відбувається формування сінтропії патологічних станів; у 34,5 % - трансформація функціональних розладів у соматичну патологію.
Посилання
Gromadske zdorov'ya v Ukrayini. Deyaki statystychni pokaznyky za 2013 rik (2013). Zdorov'ya Ukrayiny, 2, 6–7.
Peresypkina, T. V. (2014). Dynamika stanu zdorov'ya pidlitkiv Ukrayiny. Zdorove rebenka, 1 (52), 12–15.
Makarova, L. P., Solovyev, A. V., Siromyatnykova, L. Y. (2013). Aktualnue problemu formyrovanyya zdorovya shkolnykov. Molodoj uchenuj, 12, 494–496.
Tuljakova, O. V. (2014). Sostojanie zdorov'ja, fizicheskoe i psihicheskoe razvitie detej v zavisimosti ot razlichnih faktorov. Saratov, 332.
Baranov, A. A., Shheplyagynii, L. A. (Eds.) (2012). Ocenka fyzycheskogo razvytyya y sostoyanyya zdorovya detej y podrostkov. Moscow: Sfera; (pererabot), 68.
Domrachev, A. A. (2010). Metodologycheskyj podxod k ocenke funkcyonalnogo sostoyanyya organyzma po stepeny utomlenyya. Fyzyologyya cheloveka, 36 (1), 106–111.
Baevskyj, P. M., Yvanov, G. G., Chyrepkych, L. V. (2002). Analyz varyabelnosty serdechnogo rytma pry yspolzovanyy razlychnuch elektrokardyografycheskych system: metodycheskye rekomendacyy. Moscow, 53.
Apanasenko, G. L., Naumenko, G. G., Sokolovecz, T. N. (1998). Ob ocenke sostoyanyya zdorovya cheloveka. Vrachebnoe delo, 5, 112–114.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Володимирівна Фролова, Ольга Володимирівна Охапкіна, Ірина Резівна Сіняєва, Ірина Іванівна Терещенкова, Наталія Федорівна Cтенкова, Олена Володимирівна Атаманова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.