Творчо-комунікативна позиція майбутнього вчителя як педагогічга проблема

Auteurs-es

  • Людмила Степановна Левченко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка м. Суми, вул. Роменська 87, Суми, Україна, 40000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.47425

Mots-clés :

творча особистість, позиція особистості, спілкування, комунікативна позиція, комунікативна активність, педагогічна діяльність.

Résumé

Динаміка розвитку суспільства та поява нових можливостей для розкриття професійного потенціалу сучасного фахівця в галузі освіти вимагають детального розгляду питання щодо комунікативної підготовки майбутніх учителів, створення відповідних умов для активізації у них творчої комунікативної позиції, що сприятиме подальшому удосконаленню рівня професіоналізму педагогічних кадрів. У статті визначається розвиток особистісної потреби у комунікативній діяльності, забезпечення високого рівня володіння системою комунікативних умінь.

Biographie de l'auteur-e

Людмила Степановна Левченко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка м. Суми, вул. Роменська 87, Суми, Україна, 40000

Кафедра педагогіки вищої школи та педагогічного менеджменту

Кандидат педагогічних наук, доцент

Références

Behterev, V. F. (1996). Aktivnost lichnosti: psihologo-pedagogicheskie aspektyi vospitaniya v sovremennyih usloviyah : uchebnoe posobie. KGU, 140.

Bodalеv, A. A. (1996). Psihologiya obscheniya. Moscow : Izdatelstvo «Institut prakticheskoy psihologi», Voronezh : NPO «MODEK», 256.

Bueva, L. P. (1978). Chelovek: deyatelnost i obschenie. Moscow : Myisl, 216.

Vasyura, S. A. (2002). Kommunikativnaya aktivnost shkolnikov podrostkovogo vozrasta i ee razvitie. Psihologicheskaya nauka i obrazovanie, 3. 35–44

Voloshina, T. V. (1996). Psihologicheskie mehanizmyi povyisheniya urovnya aktivnosti obscheniya : ds. ... kand. psihol. nauk. Novosibirsk, 144.

Kirichuk, V. O. (1998). Psihologo-pedagogIchnI umovi stimulyuvannya sotsIalno-komunIkativnoYi aktivnostI starshoklasnikIv : avtoref. dis. na zdobuttya stupenya kand. ped. nauk : 13.00.01 «TeorIya ta metodika profesIynoYi osvIti». Kyiv : NPU, 18.

Kirichuk, O. V. (1983). Formuvannja v uchniv aktyvnoi' zhyttjevoi' pozycii'. Kyiv : Rad. Shkola, 137.

Kosova, N. M. (1988). Formirovanie kommunikativnoy aktivnosti uchitelya : dis. kandidata psih, nauk : 19.00.07. Moscow, 258.

Lazebna, O. M. (2004). Formuvannja aktyvnoi' ekologichnoi' pozycii' pidlitkiv [Tekst] : dys. kandydata ped. nauk: 13.00.07. Kyiv, 219.

Pjehota, O. M., Kuktenko, A. Z., Ljubars'ka, O. M. et al. (2003). Osvitni tehnologii' : navch. - metod. posibnyk. Kyiv : Vydavnyctvo «A.S.K.», 160.

Suhomlyns'kyj, V. O. (1978). Bat'kivs'ka pedagogika. Kyiv : Radjans'ka shkola, 263.

Petrovskij, A. V., Jaroshevskij, M. G. (2006). Psihologija. Moscow : Akademija, 5, 512.

Ryzhov, V. V. (1995). Psihologicheskie osnovy kommunikativnoj psihologii: dis. dok. psihol. nauk : 13.00.05. Nizhnij Novgorod, 323.

Gubskij, B. F., Korabljovoj, G. V. (1997). Filosofskij jenciklopedicheskij slovar'. Moscow : INFRA, 576.

Publié-e

2015-07-27

Numéro

Rubrique

Pedagogy