Творчо-комунікативна позиція майбутнього вчителя як педагогічга проблема

Авторы

  • Людмила Степановна Левченко Сумской государственный педагогический университет имени А.С. Макаренка, ул. Роменская 87, г. Сумы, Украина, 40000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.47425

Ключевые слова:

творча особистість, позиція особистості, спілкування, комунікативна позиція, комунікативна активність, педагогічна діяльність.

Аннотация

Динаміка розвитку суспільства та поява нових можливостей для розкриття професійного потенціалу сучасного фахівця в галузі освіти вимагають детального розгляду питання щодо комунікативної підготовки майбутніх учителів, створення відповідних умов для активізації у них творчої комунікативної позиції, що сприятиме подальшому удосконаленню рівня професіоналізму педагогічних кадрів. У статті визначається розвиток особистісної потреби у комунікативній діяльності, забезпечення високого рівня володіння системою комунікативних умінь.

Биография автора

Людмила Степановна Левченко, Сумской государственный педагогический университет имени А.С. Макаренка, ул. Роменская 87, г. Сумы, Украина, 40000

Кафедра педагогики высшей школы и педагогического менеджмента

Кандидат педагогических наук, доцент

Библиографические ссылки

Behterev, V. F. (1996). Aktivnost lichnosti: psihologo-pedagogicheskie aspektyi vospitaniya v sovremennyih usloviyah : uchebnoe posobie. KGU, 140.

Bodalеv, A. A. (1996). Psihologiya obscheniya. Moscow : Izdatelstvo «Institut prakticheskoy psihologi», Voronezh : NPO «MODEK», 256.

Bueva, L. P. (1978). Chelovek: deyatelnost i obschenie. Moscow : Myisl, 216.

Vasyura, S. A. (2002). Kommunikativnaya aktivnost shkolnikov podrostkovogo vozrasta i ee razvitie. Psihologicheskaya nauka i obrazovanie, 3. 35–44

Voloshina, T. V. (1996). Psihologicheskie mehanizmyi povyisheniya urovnya aktivnosti obscheniya : ds. ... kand. psihol. nauk. Novosibirsk, 144.

Kirichuk, V. O. (1998). Psihologo-pedagogIchnI umovi stimulyuvannya sotsIalno-komunIkativnoYi aktivnostI starshoklasnikIv : avtoref. dis. na zdobuttya stupenya kand. ped. nauk : 13.00.01 «TeorIya ta metodika profesIynoYi osvIti». Kyiv : NPU, 18.

Kirichuk, O. V. (1983). Formuvannja v uchniv aktyvnoi' zhyttjevoi' pozycii'. Kyiv : Rad. Shkola, 137.

Kosova, N. M. (1988). Formirovanie kommunikativnoy aktivnosti uchitelya : dis. kandidata psih, nauk : 19.00.07. Moscow, 258.

Lazebna, O. M. (2004). Formuvannja aktyvnoi' ekologichnoi' pozycii' pidlitkiv [Tekst] : dys. kandydata ped. nauk: 13.00.07. Kyiv, 219.

Pjehota, O. M., Kuktenko, A. Z., Ljubars'ka, O. M. et al. (2003). Osvitni tehnologii' : navch. - metod. posibnyk. Kyiv : Vydavnyctvo «A.S.K.», 160.

Suhomlyns'kyj, V. O. (1978). Bat'kivs'ka pedagogika. Kyiv : Radjans'ka shkola, 263.

Petrovskij, A. V., Jaroshevskij, M. G. (2006). Psihologija. Moscow : Akademija, 5, 512.

Ryzhov, V. V. (1995). Psihologicheskie osnovy kommunikativnoj psihologii: dis. dok. psihol. nauk : 13.00.05. Nizhnij Novgorod, 323.

Gubskij, B. F., Korabljovoj, G. V. (1997). Filosofskij jenciklopedicheskij slovar'. Moscow : INFRA, 576.

Опубликован

2015-07-27

Выпуск

Раздел

Педагогические науки