Творчо-комунікативна позиція майбутнього вчителя як педагогічга проблема

Autor

  • Людмила Степановна Левченко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка м. Суми, вул. Роменська 87, Суми, Україна, 40000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.47425

Słowa kluczowe:

творча особистість, позиція особистості, спілкування, комунікативна позиція, комунікативна активність, педагогічна діяльність.

Abstrakt

Динаміка розвитку суспільства та поява нових можливостей для розкриття професійного потенціалу сучасного фахівця в галузі освіти вимагають детального розгляду питання щодо комунікативної підготовки майбутніх учителів, створення відповідних умов для активізації у них творчої комунікативної позиції, що сприятиме подальшому удосконаленню рівня професіоналізму педагогічних кадрів. У статті визначається розвиток особистісної потреби у комунікативній діяльності, забезпечення високого рівня володіння системою комунікативних умінь.

Biogram autora

Людмила Степановна Левченко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка м. Суми, вул. Роменська 87, Суми, Україна, 40000

Кафедра педагогіки вищої школи та педагогічного менеджменту

Кандидат педагогічних наук, доцент

Bibliografia

Behterev, V. F. (1996). Aktivnost lichnosti: psihologo-pedagogicheskie aspektyi vospitaniya v sovremennyih usloviyah : uchebnoe posobie. KGU, 140.

Bodalеv, A. A. (1996). Psihologiya obscheniya. Moscow : Izdatelstvo «Institut prakticheskoy psihologi», Voronezh : NPO «MODEK», 256.

Bueva, L. P. (1978). Chelovek: deyatelnost i obschenie. Moscow : Myisl, 216.

Vasyura, S. A. (2002). Kommunikativnaya aktivnost shkolnikov podrostkovogo vozrasta i ee razvitie. Psihologicheskaya nauka i obrazovanie, 3. 35–44

Voloshina, T. V. (1996). Psihologicheskie mehanizmyi povyisheniya urovnya aktivnosti obscheniya : ds. ... kand. psihol. nauk. Novosibirsk, 144.

Kirichuk, V. O. (1998). Psihologo-pedagogIchnI umovi stimulyuvannya sotsIalno-komunIkativnoYi aktivnostI starshoklasnikIv : avtoref. dis. na zdobuttya stupenya kand. ped. nauk : 13.00.01 «TeorIya ta metodika profesIynoYi osvIti». Kyiv : NPU, 18.

Kirichuk, O. V. (1983). Formuvannja v uchniv aktyvnoi' zhyttjevoi' pozycii'. Kyiv : Rad. Shkola, 137.

Kosova, N. M. (1988). Formirovanie kommunikativnoy aktivnosti uchitelya : dis. kandidata psih, nauk : 19.00.07. Moscow, 258.

Lazebna, O. M. (2004). Formuvannja aktyvnoi' ekologichnoi' pozycii' pidlitkiv [Tekst] : dys. kandydata ped. nauk: 13.00.07. Kyiv, 219.

Pjehota, O. M., Kuktenko, A. Z., Ljubars'ka, O. M. et al. (2003). Osvitni tehnologii' : navch. - metod. posibnyk. Kyiv : Vydavnyctvo «A.S.K.», 160.

Suhomlyns'kyj, V. O. (1978). Bat'kivs'ka pedagogika. Kyiv : Radjans'ka shkola, 263.

Petrovskij, A. V., Jaroshevskij, M. G. (2006). Psihologija. Moscow : Akademija, 5, 512.

Ryzhov, V. V. (1995). Psihologicheskie osnovy kommunikativnoj psihologii: dis. dok. psihol. nauk : 13.00.05. Nizhnij Novgorod, 323.

Gubskij, B. F., Korabljovoj, G. V. (1997). Filosofskij jenciklopedicheskij slovar'. Moscow : INFRA, 576.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-07-27

Numer

Dział

Pedagogy