Проектування і використання хмаро орієнтованого навчального середовища учителями школи

Auteurs-es

  • Світлана Григорівна Литвинова Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України вул. Максима Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48117

Mots-clés :

хмаро орієнтоване навчальне середовище, проектування, процедурний підхід, вчитель інформатики, ІКТ

Résumé

Стаття описує процедурний підхід проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу (ХОНС ЗНЗ) вчителями. У статті проаналізовано готовність вчителів інформатики до проектування ХОНС; описано програму навчання вчителів інформатики для проектування ХОНС ЗНЗ; виявлено, що процедурний підхід дозволяє деталізувати процес проектування, активно проводити тестування та вносити пропозиції щодо вдосконалення ХОНС

Biographie de l'auteur-e

Світлана Григорівна Литвинова, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України вул. Максима Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060

Старший науковий співробітник, кандидат педагогічних наук

Відділ хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти

Références

Zhaldak, M. I. (2012). Pedagogical potential of information learning process. Quality evaluation of educational software for secondary schools: monograph. Kyiv, 132.

Kravtsova, A. Yu. (2004). Sovershenstvovanie sistemy podgotovki budushchih uchitelej v oblasti informacionnyh i kommunikacionnyh tekhnologij v usloviyah modernizacii obrazovaniya (na materiale zarubezhnyh issledovanij) [Improvement of the system of future teachers training in the sphere of information and communication technologies and modernization under the conditions of modernization of education (foreign researches)]. Moscow, 267.

Kravtsova, A. Yu. (2007). Modern Trends in Future Informatics Teacher Preparation. Available at: http://www.ito.edu.ru/sp/SP/SP-0-2007_12_11.html

Lytvynova, S. G. (2014). Metodychni osnovy vyznachennja efektyvnosti hmaro orijentovanogo navchal'nogo seredovyshha ZNZ [The main stages and components of cloud oriented learning environment design in an educational institution]. High education of Ukraine: theoretical and methodical journal, 17 (24), 58-67.

Lytvynova, S. G. (2015). Osnovni etapy i komponenty proektuvannja hmaro orijentovanogo navchal'nogo seredovyshha zagal'noosvitn'ogo navchal'nogo zakladu [Methodical bases determine the effectiveness of cloud oriented learning environment CEI]. Computer-oriented training system, 2 (3(541)), 56-66.

Palko, O. Yu. (2003). Gotovnist' majbutnih uchyteliv informatyky do zastosuvannja osobystisno orijentovanyh tehnologij [Readiness of future informatics teachers to the usage of person-oriented technology]. Bulletin of Zhytomyr Pedagogical University named after Ivan Franko, 12, 147–149.

Surhaev, M. A. (2010). Razvitie sistemy podgotovki budushhih uchitelej informatiki dlja raboty v uslovijah novoj informacionno-kommunikacionnoj obrazovatel'noj sredy [Development of the system of future informatics teachers preparation for work in the new information and communication educational environment]. Moscow, 337.

Publié-e

2015-08-22

Numéro

Rubrique

Pedagogy