Проектування і використання хмаро орієнтованого навчального середовища учителями школи

Авторы

  • Світлана Григорівна Литвинова Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины ул. Максима Берлинского, 9, г. Киев, Украина, 04060, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48117

Ключевые слова:

хмаро орієнтоване навчальне середовище, проектування, процедурний підхід, вчитель інформатики, ІКТ

Аннотация

Стаття описує процедурний підхід проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу (ХОНС ЗНЗ) вчителями. У статті проаналізовано готовність вчителів інформатики до проектування ХОНС; описано програму навчання вчителів інформатики для проектування ХОНС ЗНЗ; виявлено, що процедурний підхід дозволяє деталізувати процес проектування, активно проводити тестування та вносити пропозиції щодо вдосконалення ХОНС

Биография автора

Світлана Григорівна Литвинова, Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины ул. Максима Берлинского, 9, г. Киев, Украина, 04060

Старший научный сотрудник, кандидат педагогических наук

Отдел облачно ориентированных систем информатизации образования

Библиографические ссылки

Zhaldak, M. I. (2012). Pedagogical potential of information learning process. Quality evaluation of educational software for secondary schools: monograph. Kyiv, 132.

Kravtsova, A. Yu. (2004). Sovershenstvovanie sistemy podgotovki budushchih uchitelej v oblasti informacionnyh i kommunikacionnyh tekhnologij v usloviyah modernizacii obrazovaniya (na materiale zarubezhnyh issledovanij) [Improvement of the system of future teachers training in the sphere of information and communication technologies and modernization under the conditions of modernization of education (foreign researches)]. Moscow, 267.

Kravtsova, A. Yu. (2007). Modern Trends in Future Informatics Teacher Preparation. Available at: http://www.ito.edu.ru/sp/SP/SP-0-2007_12_11.html

Lytvynova, S. G. (2014). Metodychni osnovy vyznachennja efektyvnosti hmaro orijentovanogo navchal'nogo seredovyshha ZNZ [The main stages and components of cloud oriented learning environment design in an educational institution]. High education of Ukraine: theoretical and methodical journal, 17 (24), 58-67.

Lytvynova, S. G. (2015). Osnovni etapy i komponenty proektuvannja hmaro orijentovanogo navchal'nogo seredovyshha zagal'noosvitn'ogo navchal'nogo zakladu [Methodical bases determine the effectiveness of cloud oriented learning environment CEI]. Computer-oriented training system, 2 (3(541)), 56-66.

Palko, O. Yu. (2003). Gotovnist' majbutnih uchyteliv informatyky do zastosuvannja osobystisno orijentovanyh tehnologij [Readiness of future informatics teachers to the usage of person-oriented technology]. Bulletin of Zhytomyr Pedagogical University named after Ivan Franko, 12, 147–149.

Surhaev, M. A. (2010). Razvitie sistemy podgotovki budushhih uchitelej informatiki dlja raboty v uslovijah novoj informacionno-kommunikacionnoj obrazovatel'noj sredy [Development of the system of future informatics teachers preparation for work in the new information and communication educational environment]. Moscow, 337.

Опубликован

2015-08-22

Выпуск

Раздел

Педагогические науки