Обгрунтування методологічного підходу розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48175Mots-clés :
особистість, психолог, творча діяльність, циклічно-вчинковий підхід, принцип, творчі здібностіRésumé
У статті критично проаналізовано основні методологічні підходи до проведення психолого-педагогічних досліджень. Виокремлено головні положення циклічно-вчинкового підходу та реінтегровано їх зміст у рефлексивній проекції на предметне поле дослідження генези професійних творчих здібностей особистості. Доведено, що циклічно-вчинковий підхід доцільно застосовувати для розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів
Références
Romenets, V. A. (2000). Vchynkova orhanizatsiia kanonichnoi psykholohii. Psykholohiia i suspilstvo, 2, 25–56.
Romenets, V. A., Kyrychuka, O. V., Romentsia, A. V. (1999). Vchynok i svit liudyny osnovy psykholohii: pidruchnyk. 4th edition. Kyiv: Lybid, 383–402.
Romenec', V. A. (2007). Istorija psyhologii' HIH – pochatku HH stolittja. Kyiv : Lybid', 832.
Romenec', A. (2012). Predmet i pryncypy istoryko-psyhologichnogo doslidzhennja. Psyhologija i suspil'stvo, 2, 6–27.
M’jasoi'd, P. A., Furman, A. V. (2012). Psyhologija vchynku shljahamy tvorchosti V. A. Romencja. Kyiv: Lybid', 296.
Psyhologija i suspil'stvo (2011). Specvypusk, prysvjachenyj 85-j richnyci z dnja narodzhennja Volodymyra Romencja, 2, 190.
Petrov, A. (2005). Osnovnye koncepty kompetentnostnogo pohoda kak metodologicheskoj kategorii. Alma mater, 54–58.
Stefanov, N. (1976). Mul'tiplikacionnyj podhod i jeffektivnost'. Moscow: Progress, 251.
Konoplickij, V. A., Filina, A. I. (2007). Jekonomicheskij slovar' tolkovo-terminologicheskij. Kyiv: KNT, 624.
Lejtes, N. S. (1971). Umstvennye sposobnosti i vozrast. Moscow: Pedagogika, 280.
Otych, O. M. (2002). Eksperymental'na model' integracii' mystectv u profesijnij pidgotovci pedagoga-horeografa. Pedagogika i psyhologija profesijnoi' osvity, 5, 74–81.
Rybalka, V. V. (2003). Metodologichni pytannja naukovoi' psyhologii'. Kyiv : Nika-Centr, 204.
Psihologicheskij slovar' Available at: http://psychology.net.ru/dictionaries/psy.html?word=820
Shadrikov, V. D. (1982). Problemy sistemogeneza professional'noj dejatel'nosti. Moscow: Nauka, 185.
Shadrikov, V. D. (2010). Professional'nye sposobnosti. Moscow : Universitetskaja kniga, 320.
Bermus, A. G. (2005). Problemy i perspektivy realizacii kompetentnostnogo podhoda v obrazovanii. Internet-zhurnal "Jejdos". Available at: http://www.eidos.ru/journal/2005/0910-12.htm
Ivanov, D. A., Mitrofanov, K. G., Sokolova, O. V. (2003). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii problemy, ponjatija. Moscow: APKiPRO, 101.
Lebedev, O. E. (2004). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii. Shkol'nye tehnologii, 5, 3–12.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Сергій Костянтинович Шандрук 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.