Обгрунтування методологічного підходу розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів

Авторы

  • Сергій Костянтинович Шандрук Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48175

Ключевые слова:

особистість, психолог, творча діяльність, циклічно-вчинковий підхід, принцип, творчі здібності

Аннотация

У статті критично проаналізовано основні методологічні підходи до проведення психолого-педагогічних досліджень. Виокремлено головні положення циклічно-вчинкового підходу та реінтегровано їх зміст у рефлексивній проекції на предметне поле дослідження генези професійних творчих здібностей особистості. Доведено, що циклічно-вчинковий підхід доцільно застосовувати для розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів

Биография автора

Сергій Костянтинович Шандрук, Тернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, Украина, 46009

Кандидат психологических наук, доцент

Кафедра психологи и социальной работы

Библиографические ссылки

Romenets, V. A. (2000). Vchynkova orhanizatsiia kanonichnoi psykholohii. Psykholohiia i suspilstvo, 2, 25–56.

Romenets, V. A., Kyrychuka, O. V., Romentsia, A. V. (1999). Vchynok i svit liudyny osnovy psykholohii: pidruchnyk. 4th edition. Kyiv: Lybid, 383–402.

Romenec', V. A. (2007). Istorija psyhologii' HIH – pochatku HH stolittja. Kyiv : Lybid', 832.

Romenec', A. (2012). Predmet i pryncypy istoryko-psyhologichnogo doslidzhennja. Psyhologija i suspil'stvo, 2, 6–27.

M’jasoi'd, P. A., Furman, A. V. (2012). Psyhologija vchynku shljahamy tvorchosti V. A. Romencja. Kyiv: Lybid', 296.

Psyhologija i suspil'stvo (2011). Specvypusk, prysvjachenyj 85-j richnyci z dnja narodzhennja Volodymyra Romencja, 2, 190.

Petrov, A. (2005). Osnovnye koncepty kompetentnostnogo pohoda kak metodologicheskoj kategorii. Alma mater, 54–58.

Stefanov, N. (1976). Mul'tiplikacionnyj podhod i jeffektivnost'. Moscow: Progress, 251.

Konoplickij, V. A., Filina, A. I. (2007). Jekonomicheskij slovar' tolkovo-terminologicheskij. Kyiv: KNT, 624.

Lejtes, N. S. (1971). Umstvennye sposobnosti i vozrast. Moscow: Pedagogika, 280.

Otych, O. M. (2002). Eksperymental'na model' integracii' mystectv u profesijnij pidgotovci pedagoga-horeografa. Pedagogika i psyhologija profesijnoi' osvity, 5, 74–81.

Rybalka, V. V. (2003). Metodologichni pytannja naukovoi' psyhologii'. Kyiv : Nika-Centr, 204.

Psihologicheskij slovar' Available at: http://psychology.net.ru/dictionaries/psy.html?word=820

Shadrikov, V. D. (1982). Problemy sistemogeneza professional'noj dejatel'nosti. Moscow: Nauka, 185.

Shadrikov, V. D. (2010). Professional'nye sposobnosti. Moscow : Universitetskaja kniga, 320.

Bermus, A. G. (2005). Problemy i perspektivy realizacii kompetentnostnogo podhoda v obrazovanii. Internet-zhurnal "Jejdos". Available at: http://www.eidos.ru/journal/2005/0910-12.htm

Ivanov, D. A., Mitrofanov, K. G., Sokolova, O. V. (2003). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii problemy, ponjatija. Moscow: APKiPRO, 101.

Lebedev, O. E. (2004). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii. Shkol'nye tehnologii, 5, 3–12.

Опубликован

2015-08-22

Выпуск

Раздел

Психологические науки