Обгрунтування методологічного підходу розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48175Ключові слова:
особистість, психолог, творча діяльність, циклічно-вчинковий підхід, принцип, творчі здібностіАнотація
У статті критично проаналізовано основні методологічні підходи до проведення психолого-педагогічних досліджень. Виокремлено головні положення циклічно-вчинкового підходу та реінтегровано їх зміст у рефлексивній проекції на предметне поле дослідження генези професійних творчих здібностей особистості. Доведено, що циклічно-вчинковий підхід доцільно застосовувати для розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів
Посилання
Romenets, V. A. (2000). Vchynkova orhanizatsiia kanonichnoi psykholohii. Psykholohiia i suspilstvo, 2, 25–56.
Romenets, V. A., Kyrychuka, O. V., Romentsia, A. V. (1999). Vchynok i svit liudyny osnovy psykholohii: pidruchnyk. 4th edition. Kyiv: Lybid, 383–402.
Romenec', V. A. (2007). Istorija psyhologii' HIH – pochatku HH stolittja. Kyiv : Lybid', 832.
Romenec', A. (2012). Predmet i pryncypy istoryko-psyhologichnogo doslidzhennja. Psyhologija i suspil'stvo, 2, 6–27.
M’jasoi'd, P. A., Furman, A. V. (2012). Psyhologija vchynku shljahamy tvorchosti V. A. Romencja. Kyiv: Lybid', 296.
Psyhologija i suspil'stvo (2011). Specvypusk, prysvjachenyj 85-j richnyci z dnja narodzhennja Volodymyra Romencja, 2, 190.
Petrov, A. (2005). Osnovnye koncepty kompetentnostnogo pohoda kak metodologicheskoj kategorii. Alma mater, 54–58.
Stefanov, N. (1976). Mul'tiplikacionnyj podhod i jeffektivnost'. Moscow: Progress, 251.
Konoplickij, V. A., Filina, A. I. (2007). Jekonomicheskij slovar' tolkovo-terminologicheskij. Kyiv: KNT, 624.
Lejtes, N. S. (1971). Umstvennye sposobnosti i vozrast. Moscow: Pedagogika, 280.
Otych, O. M. (2002). Eksperymental'na model' integracii' mystectv u profesijnij pidgotovci pedagoga-horeografa. Pedagogika i psyhologija profesijnoi' osvity, 5, 74–81.
Rybalka, V. V. (2003). Metodologichni pytannja naukovoi' psyhologii'. Kyiv : Nika-Centr, 204.
Psihologicheskij slovar' Available at: http://psychology.net.ru/dictionaries/psy.html?word=820
Shadrikov, V. D. (1982). Problemy sistemogeneza professional'noj dejatel'nosti. Moscow: Nauka, 185.
Shadrikov, V. D. (2010). Professional'nye sposobnosti. Moscow : Universitetskaja kniga, 320.
Bermus, A. G. (2005). Problemy i perspektivy realizacii kompetentnostnogo podhoda v obrazovanii. Internet-zhurnal "Jejdos". Available at: http://www.eidos.ru/journal/2005/0910-12.htm
Ivanov, D. A., Mitrofanov, K. G., Sokolova, O. V. (2003). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii problemy, ponjatija. Moscow: APKiPRO, 101.
Lebedev, O. E. (2004). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii. Shkol'nye tehnologii, 5, 3–12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Сергій Костянтинович Шандрук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.