Обгрунтування методологічного підходу розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів

Автор(и)

  • Сергій Костянтинович Шандрук Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48175

Ключові слова:

особистість, психолог, творча діяльність, циклічно-вчинковий підхід, принцип, творчі здібності

Анотація

У статті критично проаналізовано основні методологічні підходи до проведення психолого-педагогічних досліджень. Виокремлено головні положення циклічно-вчинкового підходу та реінтегровано їх зміст у рефлексивній проекції на предметне поле дослідження генези професійних творчих здібностей особистості. Доведено, що циклічно-вчинковий підхід доцільно застосовувати для розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів

Біографія автора

Сергій Костянтинович Шандрук, Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, Україна, 46009

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра психології та соціальної роботи

Посилання

Romenets, V. A. (2000). Vchynkova orhanizatsiia kanonichnoi psykholohii. Psykholohiia i suspilstvo, 2, 25–56.

Romenets, V. A., Kyrychuka, O. V., Romentsia, A. V. (1999). Vchynok i svit liudyny osnovy psykholohii: pidruchnyk. 4th edition. Kyiv: Lybid, 383–402.

Romenec', V. A. (2007). Istorija psyhologii' HIH – pochatku HH stolittja. Kyiv : Lybid', 832.

Romenec', A. (2012). Predmet i pryncypy istoryko-psyhologichnogo doslidzhennja. Psyhologija i suspil'stvo, 2, 6–27.

M’jasoi'd, P. A., Furman, A. V. (2012). Psyhologija vchynku shljahamy tvorchosti V. A. Romencja. Kyiv: Lybid', 296.

Psyhologija i suspil'stvo (2011). Specvypusk, prysvjachenyj 85-j richnyci z dnja narodzhennja Volodymyra Romencja, 2, 190.

Petrov, A. (2005). Osnovnye koncepty kompetentnostnogo pohoda kak metodologicheskoj kategorii. Alma mater, 54–58.

Stefanov, N. (1976). Mul'tiplikacionnyj podhod i jeffektivnost'. Moscow: Progress, 251.

Konoplickij, V. A., Filina, A. I. (2007). Jekonomicheskij slovar' tolkovo-terminologicheskij. Kyiv: KNT, 624.

Lejtes, N. S. (1971). Umstvennye sposobnosti i vozrast. Moscow: Pedagogika, 280.

Otych, O. M. (2002). Eksperymental'na model' integracii' mystectv u profesijnij pidgotovci pedagoga-horeografa. Pedagogika i psyhologija profesijnoi' osvity, 5, 74–81.

Rybalka, V. V. (2003). Metodologichni pytannja naukovoi' psyhologii'. Kyiv : Nika-Centr, 204.

Psihologicheskij slovar' Available at: http://psychology.net.ru/dictionaries/psy.html?word=820

Shadrikov, V. D. (1982). Problemy sistemogeneza professional'noj dejatel'nosti. Moscow: Nauka, 185.

Shadrikov, V. D. (2010). Professional'nye sposobnosti. Moscow : Universitetskaja kniga, 320.

Bermus, A. G. (2005). Problemy i perspektivy realizacii kompetentnostnogo podhoda v obrazovanii. Internet-zhurnal "Jejdos". Available at: http://www.eidos.ru/journal/2005/0910-12.htm

Ivanov, D. A., Mitrofanov, K. G., Sokolova, O. V. (2003). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii problemy, ponjatija. Moscow: APKiPRO, 101.

Lebedev, O. E. (2004). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii. Shkol'nye tehnologii, 5, 3–12.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-22

Номер

Розділ

Психологічні науки