Особливості формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів при вивченні «безпеки життєдіяльності»

Auteurs-es

  • Людмила Василівна Клеценко Полтавська державна аграрна академія вул. Сковороди, 1/3, м. Полтава, Україна, 36003, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48826

Mots-clés :

професійна компетентність, безпека життєдіяльності, майбутні спеціалісти, ціннісний світогляд, професійне здоров’я

Résumé

У статті розглянуто основні теоретичні питання щодо сутності та змісту формування професійної компетентності при вивченні «Безпеки життєдіяльності», виділено принципи відбору і структурування змісту безпеки життєдіяльності при підготовці майбутніх спеціалістів. Обґрунтовано важливість ціннісної складової у процесі формування професійної компетентності, розкрито основи моделювання ціннісного світогляду майбутніх спеціалістів орієнтованого на формування професійного здоров’я

Biographie de l'auteur-e

Людмила Василівна Клеценко, Полтавська державна аграрна академія вул. Сковороди, 1/3, м. Полтава, Україна, 36003

кандидат педагогічних наук, доцент

Références

Chuguy, L. V. (2010). Axiological principles of formation the content of safety as a preventive project saving the professional health by future agrarians. Teaching science : theory, history, innovation technologies : scientific journal, 1 (3), 463–471.

Volkova, N. N., Voloshko, L. B. (2007). Professional competence of experts : evaluation criteria. Moscow – Poltava: Techservis, 318.

Kryzhko, V. V. (2005). Antology of axiological paradigm of education : textbook for students of pedagogical specialities. Kyiv: Osvita Ukraine, 434.

Skoblo, Yu. S., Sokolovs'ka, T. B., Mazorenko, D. І. et. al. (2003). Safety : tutorial for schools of III-IV levels of accreditation. Kyiv: Kondor, 424.

Bedriy, Ya. I., Nechaj, V. (2007). Safety: tutorial. Lviv: «Magnoliya 2006», 499.

Bondar, V. I. (2005). Didactics: tutorial. Kyiv: Lybid, 262.

Chuguy, L. V.; Sipchenko, V. І. (Ed.) (2010). The role of human knowledge in forming the safety of future agrarians. Humanization the teaching-educational process: the collection of scientific works. Slovjansk, 3, 172–177.

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Pedagogy