Особливості формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів при вивченні «безпеки життєдіяльності»
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48826Ключові слова:
професійна компетентність, безпека життєдіяльності, майбутні спеціалісти, ціннісний світогляд, професійне здоров’яАнотація
У статті розглянуто основні теоретичні питання щодо сутності та змісту формування професійної компетентності при вивченні «Безпеки життєдіяльності», виділено принципи відбору і структурування змісту безпеки життєдіяльності при підготовці майбутніх спеціалістів. Обґрунтовано важливість ціннісної складової у процесі формування професійної компетентності, розкрито основи моделювання ціннісного світогляду майбутніх спеціалістів орієнтованого на формування професійного здоров’я
Посилання
Chuguy, L. V. (2010). Axiological principles of formation the content of safety as a preventive project saving the professional health by future agrarians. Teaching science : theory, history, innovation technologies : scientific journal, 1 (3), 463–471.
Volkova, N. N., Voloshko, L. B. (2007). Professional competence of experts : evaluation criteria. Moscow – Poltava: Techservis, 318.
Kryzhko, V. V. (2005). Antology of axiological paradigm of education : textbook for students of pedagogical specialities. Kyiv: Osvita Ukraine, 434.
Skoblo, Yu. S., Sokolovs'ka, T. B., Mazorenko, D. І. et. al. (2003). Safety : tutorial for schools of III-IV levels of accreditation. Kyiv: Kondor, 424.
Bedriy, Ya. I., Nechaj, V. (2007). Safety: tutorial. Lviv: «Magnoliya 2006», 499.
Bondar, V. I. (2005). Didactics: tutorial. Kyiv: Lybid, 262.
Chuguy, L. V.; Sipchenko, V. І. (Ed.) (2010). The role of human knowledge in forming the safety of future agrarians. Humanization the teaching-educational process: the collection of scientific works. Slovjansk, 3, 172–177.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Василівна Клеценко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.