Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів-філологів: концептуально-теоретичні аспекти

Auteurs-es

  • Людмила Олександрівна Базиль Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Пр. Тичини, 17, м. Київ, Україна, 02152, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.49162

Mots-clés :

учитель-словесник, літературознавча компетентність, професійний розвиток, професійне становлення майбутнього вчителя

Résumé

У статті обґрунтовано теоретико-концептуальні аспекти розвитку літературознавчої компетентності майбутнього вчителя-філолога. Доведено, що літературознавча компетентність як особистісно-професійний феномен обумовлює успіх самоздійснення вчителя української мови і літератури. Літературознавчу компетентність вирізняє багатоелементний зміст і структура, що розвивається упродовж активної життєдіяльності людини, спрямованої на осмислення літературно-художніх явищ, літературно-критичних розвідок, наукових студій, власну літературознавчу творчість

Biographie de l'auteur-e

Людмила Олександрівна Базиль, Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Пр. Тичини, 17, м. Київ, Україна, 02152

кандидат педагогічних наук, доцент

завідувач науково-дослідної лабораторії

Лабораторія експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій

Références

Abuhal'nova-Slavskaja, K. A. (2004). Psyhologyja y pedagogyka. Moscow: Yn-t psyhoterapyy, 584.

Anan'ev, B. G. (2001). O problemah sovremennogo chelovekoznanyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 272.

Asmolov, A. G. (2007). Psyhologyja lychnosty: kul'turno-ystorycheskoe ponymanye razvytyja cheloveka. Moscow: Smysl: Yzdatel'skyj centr «Akademyja», 528.

Zjazjun, I. A. (2000). Intelektual'no-tvorchyj rozvytok osobystosti v umovah neperervnoi' osvity. Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. – Kyiv: Vyd-vo «Vipol», 636.

Shadrykov, V. D. (2007). Problemy systemogeneza professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: Logos, 189.

Bodrov, V. A. (Ed.) (2007). Psyhologycheskye osnovy professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: PERSE; Logos, 855.

Ball, G. O., Bastun, M. V., Gordijenko, V. I., Krasyl'nykova, G. V., Krasyl'nykov, S. R. (2001). Psyhologija praci ta profesijnoi' pidgotovky osobystosti. Khmelnitsk: Univer, 330.

Druzhylov, S. A. (2002). Stanovlenye professyonalyzma cheloveka kak realyzacyja yndyvydual'nogo resursa professyonal'nogo razvytyja. Novokuznetsk: Yn-t povyshenyja kvalyfykacyy, 242.

Slastenyn, V. A. (1992). Professyonal'naja podgotovka uchytelja v systeme vыsshego pedagogycheskogo obrazovanyja. Moscow: MGPY, 180.

Semychenko, V. A. (2007). Problemy i priorytety profesijnoi' pidgotovky. Pedagogichnyj dyskurs, 1, 119–127. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/peddysk/2007_01/semychenko.pdf

Druzhynyna, V. N. (Ed.) (2001). Psyhologyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 656.

Povarenkov, Ju. P.; Druzhynyn, V. N., Shadrykov, V. D. (Eds.) (1991). Kryteryy professyonalyzacyy y formyrovanye strukturы professyonal'nыh sposibnostej. Razvytye y dyagnostyka sposobnostej. Moscow: Nauka, 107–125.

Shtern, V. (1922). Psyhologyja rannego detstva. Petrograd, 280.

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Pedagogy