Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів-філологів: концептуально-теоретичні аспекти

Автор(и)

  • Людмила Олександрівна Базиль Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Пр. Тичини, 17, м. Київ, Україна, 02152, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.49162

Ключові слова:

учитель-словесник, літературознавча компетентність, професійний розвиток, професійне становлення майбутнього вчителя

Анотація

У статті обґрунтовано теоретико-концептуальні аспекти розвитку літературознавчої компетентності майбутнього вчителя-філолога. Доведено, що літературознавча компетентність як особистісно-професійний феномен обумовлює успіх самоздійснення вчителя української мови і літератури. Літературознавчу компетентність вирізняє багатоелементний зміст і структура, що розвивається упродовж активної життєдіяльності людини, спрямованої на осмислення літературно-художніх явищ, літературно-критичних розвідок, наукових студій, власну літературознавчу творчість

Біографія автора

Людмила Олександрівна Базиль, Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Пр. Тичини, 17, м. Київ, Україна, 02152

кандидат педагогічних наук, доцент

завідувач науково-дослідної лабораторії

Лабораторія експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій

Посилання

Abuhal'nova-Slavskaja, K. A. (2004). Psyhologyja y pedagogyka. Moscow: Yn-t psyhoterapyy, 584.

Anan'ev, B. G. (2001). O problemah sovremennogo chelovekoznanyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 272.

Asmolov, A. G. (2007). Psyhologyja lychnosty: kul'turno-ystorycheskoe ponymanye razvytyja cheloveka. Moscow: Smysl: Yzdatel'skyj centr «Akademyja», 528.

Zjazjun, I. A. (2000). Intelektual'no-tvorchyj rozvytok osobystosti v umovah neperervnoi' osvity. Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. – Kyiv: Vyd-vo «Vipol», 636.

Shadrykov, V. D. (2007). Problemy systemogeneza professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: Logos, 189.

Bodrov, V. A. (Ed.) (2007). Psyhologycheskye osnovy professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: PERSE; Logos, 855.

Ball, G. O., Bastun, M. V., Gordijenko, V. I., Krasyl'nykova, G. V., Krasyl'nykov, S. R. (2001). Psyhologija praci ta profesijnoi' pidgotovky osobystosti. Khmelnitsk: Univer, 330.

Druzhylov, S. A. (2002). Stanovlenye professyonalyzma cheloveka kak realyzacyja yndyvydual'nogo resursa professyonal'nogo razvytyja. Novokuznetsk: Yn-t povyshenyja kvalyfykacyy, 242.

Slastenyn, V. A. (1992). Professyonal'naja podgotovka uchytelja v systeme vыsshego pedagogycheskogo obrazovanyja. Moscow: MGPY, 180.

Semychenko, V. A. (2007). Problemy i priorytety profesijnoi' pidgotovky. Pedagogichnyj dyskurs, 1, 119–127. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/peddysk/2007_01/semychenko.pdf

Druzhynyna, V. N. (Ed.) (2001). Psyhologyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 656.

Povarenkov, Ju. P.; Druzhynyn, V. N., Shadrykov, V. D. (Eds.) (1991). Kryteryy professyonalyzacyy y formyrovanye strukturы professyonal'nыh sposibnostej. Razvytye y dyagnostyka sposobnostej. Moscow: Nauka, 107–125.

Shtern, V. (1922). Psyhologyja rannego detstva. Petrograd, 280.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-29

Номер

Розділ

Педагогічні науки