Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів-філологів: концептуально-теоретичні аспекти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.49162Ключові слова:
учитель-словесник, літературознавча компетентність, професійний розвиток, професійне становлення майбутнього вчителяАнотація
У статті обґрунтовано теоретико-концептуальні аспекти розвитку літературознавчої компетентності майбутнього вчителя-філолога. Доведено, що літературознавча компетентність як особистісно-професійний феномен обумовлює успіх самоздійснення вчителя української мови і літератури. Літературознавчу компетентність вирізняє багатоелементний зміст і структура, що розвивається упродовж активної життєдіяльності людини, спрямованої на осмислення літературно-художніх явищ, літературно-критичних розвідок, наукових студій, власну літературознавчу творчість
Посилання
Abuhal'nova-Slavskaja, K. A. (2004). Psyhologyja y pedagogyka. Moscow: Yn-t psyhoterapyy, 584.
Anan'ev, B. G. (2001). O problemah sovremennogo chelovekoznanyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 272.
Asmolov, A. G. (2007). Psyhologyja lychnosty: kul'turno-ystorycheskoe ponymanye razvytyja cheloveka. Moscow: Smysl: Yzdatel'skyj centr «Akademyja», 528.
Zjazjun, I. A. (2000). Intelektual'no-tvorchyj rozvytok osobystosti v umovah neperervnoi' osvity. Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. – Kyiv: Vyd-vo «Vipol», 636.
Shadrykov, V. D. (2007). Problemy systemogeneza professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: Logos, 189.
Bodrov, V. A. (Ed.) (2007). Psyhologycheskye osnovy professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: PERSE; Logos, 855.
Ball, G. O., Bastun, M. V., Gordijenko, V. I., Krasyl'nykova, G. V., Krasyl'nykov, S. R. (2001). Psyhologija praci ta profesijnoi' pidgotovky osobystosti. Khmelnitsk: Univer, 330.
Druzhylov, S. A. (2002). Stanovlenye professyonalyzma cheloveka kak realyzacyja yndyvydual'nogo resursa professyonal'nogo razvytyja. Novokuznetsk: Yn-t povyshenyja kvalyfykacyy, 242.
Slastenyn, V. A. (1992). Professyonal'naja podgotovka uchytelja v systeme vыsshego pedagogycheskogo obrazovanyja. Moscow: MGPY, 180.
Semychenko, V. A. (2007). Problemy i priorytety profesijnoi' pidgotovky. Pedagogichnyj dyskurs, 1, 119–127. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/peddysk/2007_01/semychenko.pdf
Druzhynyna, V. N. (Ed.) (2001). Psyhologyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 656.
Povarenkov, Ju. P.; Druzhynyn, V. N., Shadrykov, V. D. (Eds.) (1991). Kryteryy professyonalyzacyy y formyrovanye strukturы professyonal'nыh sposibnostej. Razvytye y dyagnostyka sposobnostej. Moscow: Nauka, 107–125.
Shtern, V. (1922). Psyhologyja rannego detstva. Petrograd, 280.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Олександрівна Базиль
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.